pyro på 747 sa gusten_747.. : )
pyro på 747 sa gusten_747.. : )
meningslösa, menigslöösa
Åh vad fint det var! Grät floder, skrek mig hes och sjöng med för full hals.
Helt underbart. Det finns inga ord.
Nöjd!!! Ismael och allt, härligt värre.
Synd på vädret men det verkade som alla fick bra fart fast (eller kanske tom tack vare) att det regnade. Min vita höghatt blev dock ett plommonstop
åh det där eldvattenfallet är hemskt när man står längst fram, fick i ögonen och man mår jättedåligt av att andas in röken och det blir svinvarmt och allmänt obehagligt :[
Haha lite kul
When you can live forever, what do you live for?
Tack för en helt fantastisk konsert Kent!! Vad bra de nya låtarna gör sig live! Det finns inga ord, Ensamheten och Ismael var ordentliga höjdpunkter. Ensamheten & Ismael gjorde sig riiiiktigt bra live, oj oj oj. Där regnade det nog också som mest tror jag, men vad fan gjorde det! Stämningen var total!! Ösregnet gjorde nästan ögonblicket bara ännu bättre & folk på bra humör eftersom det var så extremt mycket regn så alla runt om bara skrattade och sjöng för fulla halsar. Er musik överglänste allt. Grymt och TACK!!
Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.
Var det ens NÅN som brydde sig om vädret!? det kunde haglat eller kommit drivis.. Det kvittade!!!
TACK!
Och TUSENtack för 747!! - Magi!
När jag var på Strömsholmen 08 fick jag känslan att publiken inte riktigt var på G, att dom var rentav tråkiga (visst dom sjöng med, men det var inget drag), annat än när jag varit i Sthlm.
Så var inte fallet idag, eller?
Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok