Jag är inte alls bitter över att min video fortfarande laddar, inte alls. Vem vill lyssna på nya låtar när man kan typ...diska istället?
Älskar den inte (fyra-fem lyssningar in), men den är jävligt bra. Melodin är speciellt fantastisk, man hör direkt vad de menar med att de bara tagit med de bästa melodierna. Bådar jävligt gott i volket fall som helst.
Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok
Jag kan hålla med dig.
Mest glad för att det var riktiga trummor och gitarrer igen. Men låten var bra men inget mer. Jag hade gärna haft en starkare melodi och nån bra refräng. Men den blir nog bättre när man har hört den några gånger. Dock så tyckte jag midvh, 400 slag, ddv var grymma från början, det tyckte jag inte om denna.
Känns som du sa lite som håll ditt huvud högt, bra låt men lite tråkig och lossnar aldrig riktigt.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Jupp! Gillart!
Är sjukt pepp på att höra studioversionen nu också! Lyssnade bara i laptopen nu så jag kunde inte riktigt avgöra om det var ljudet från videoinspelningen vi fick höra, eller om det var studioversionen? Ibland lät det oerhört live och ibland lät det väldigt tillrättalagt.. Får lyssna med hörlurar sen .. Eller så väntar jag till imorgon när jag får höra singeln!
Måste också säga att jag tycker den här slår MIDVH med hästlängder. Har iofs aldrig riktigt fastnat för den låten tidigare...
Jag älskar den lilla rödgröna prisman(?) som leker runt lite.
Med vänlig hälsning, kubrick jr.
Oj, så väldigt vackert!
Och där gick Eskils läggdags, hur får jag pojken gå till sängs nu..."En gång till, mamma, jag vill lyssna!"
Kvällens vaggvisa!
"Som alltid flyr jag till musiken
Den enda plats där jag är jag - - -
Där de stora drömmarna är lag"
"Var tog all tiden vägen
En gång var vi miljonärer
När vi hade all tid i världen"
"Om jag bara kunde fylla mitt hjärta med godhet"
Kentforumet - mitt språkbad på nätet
Jag håller med dig.. jag kan inte påstå att den är dålig, inget kent gjort är dåligt men en del grejer är mindre bra än andra. Kände inte att den riktigt lyfte. Gillade introt med trummorna och slutet då 999 kommer i texten men annars är jag lite skeptisk just nu. Jag hoppas att den växer!
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
Är den inspelad i psykbunkern? Nån som vet?
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
men alltså...det här är ju en liveversion, det säger ju inte allting om hur studioversionen kommer vara. visst, det kan vara en fingervisning men man kan ju aldrig veta säkert
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Åh fan. Men det är typ Jocke som står där och sjunger på versen och Markus har riktigt colla trummor och sen kommer ett sjukt bra mellanspel och sen en (typ) refräng som går aaaaaaaaaaa med Markus som en övre stämma och riktigt bra gitarrer och lite en plats i solen-aktigt mixat med lite håll ditt huvud högt fast ändå nåt nytt och sen fortsätter det vara riktigt bra och sen sjunger Jocke "niohundranittionio" ett par gånger och det är jäkligt bra det också och sen mer aaaaaaaa och sen ett kort outro.
Hoppas det dög.