Ja, vi kommer inte mycket längre. Du tycker inte att jag har befog för mina åsikter och kan motivera min kritik. Jag tycker att de textrader som jag citerade ganska väl indikerar på en, från kents sida, kritisk hållning inför tidigare nämnda fenomen. Dead end.
Visst kan det vara så, men då tycker jag istället att de har förmedlat sina åsikter på ett ganska bristfälligt sätt. Dead end.
Ja, uppenbarligen drar vi olika slutsatser.
Jo, nu har ju den här "debatten" blivit lite väl polariserad, som diskussioner i allmänhet ofta blir, för tydlighetens skull.
Jag inser att citatens innebörder inte är glasklara, vilket kents texter mycket sällan är (detta kan ju iofs användas som argument för både din och min sak), men jag tycker att de - trots allt - ganska uppenbart tenderar åt ett håll som inte känns (helt) förenligt med kents agerande.
Det vore skrattretande, ja.
Lika lite? "Lika lite" måste ju - enligt din logik - bli "lika mycket" eftersom att du anser att det låg nära till hands att tolka MartinMarxs inlägg så som du gjorde. Alltså borde min tolkning av kents texter vara "lika motiverad" som din av MMs inlägg, alltså lika mycket (berättigad). Bra!
Gonatt!