vilken färg har själen älskling?
3g är en teknik/ett mobilnät.
3 är ett företag som tillhandahåller 3g nätet.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Har folk som köpt en mobil av rätt sort fått tillgång till det exklusiva livematerialet än?
3 (Tre) är ETT av företagen som tillhandhåller 3G trafik. De flesta operatörer erbjuder 3G teknik idag. 3G betyder Tredje Generationen och med det syftar man på den tredje generationens mobiltelefoni. Först kom NMT, sedan GSM och nu 3G. Såvitt jag vet är inte kent mobilen operatörslåst och i så fall kan man använda sig av vilken operatör som helst som erbjuder 3G trafik.
Det är w910i som är "kent-telefonen" och den släpps den 17/10, sen finns det tre andra walkman mobiler som också är lite kent-pyntade, w580i, w660i och w880i.
Så här står det om w580i, w660i och w880i :
Förutom det så kommer de som köper någon av Sony Ericssons modeller W580, W660 eller W880 mellan den 10 september och 16 oktober få följande "bonus-material" i sina mobiler:
Kents nya singel "Ingenting"
5 bakgrunder
1 tema
tillgång till exklusivt livematerial
access till bloggen på wap-portalen Max 500
möjligheten att vinna konsertbiljetter till Kents redan utsålda konserter
Så livematerial skall ju redan finns på mobilerna (?)
Och dom här mobilerna finns ju redan ute. Förvånar mig lite att ingen har köpt någon av dom mobilerna.
Senast redigerat av MaxiiM den 2007-09-30 klockan 23:15.
- Kan du göra en 360-kickflip?
- Nemas Problemas!
..och betald. Behövde en ny i vilket fall som helst, då kan man ju passa på.
Ge mig en käftsmäll jag är feg...
är det ingen som vet om man får tillgång till livematerialet på den "stora" kentmobilen?
When you can live forever, what do you live for?
Förlåt att jag är sån där jobbig "människa-utan-koll" nu, men jag är astrött och orkar inte kolla upp det själv. Vad kostar den?
vilken färg har själen älskling?
Lite olika. på cyberphoto 3990 + frakt då. i affär kostar den 4700 nånting, iaf de jag kollat i. i vissa andra på nätet strax över 4000. det finns nånstans den kostade 3700 med men jag vågar inte beställa från nåt ställe som verkar skumt :P
When you can live forever, what do you live for?