Aspekt:
Det är mer än vad du tror som finns.
Igår kom jag in på Max 500.portalen.
Där fick man tillgång till live-spelning av Ingenting.
En himla massa bilder från turneer och spelningar med lite text intill.
Aspekt:
Det är mer än vad du tror som finns.
Igår kom jag in på Max 500.portalen.
Där fick man tillgång till live-spelning av Ingenting.
En himla massa bilder från turneer och spelningar med lite text intill.
Senast redigerat av En_superhjälte_för_dig den 2007-10-22 klockan 08:44. Anledning: Felstavning
De kallar mig Liseberg för jag är så jävla rolig
Håller med.
Många aktiva på detta forum verkar tro att kent finns till och lever för deras skull. Och snackar om respekt för fansen och tar åt sig personligt av sånt som gruppen säger i intervjuer. OT men många här är väldigt egocentriska och om bandet då gör något utanför deras förväntningar och ramar om vad deras eget kent är, gör och borde vara (tex detta samarbete) så blir dom besvikna.
Ge mig en käftsmäll jag är feg...
Jag tycker det är rätt! Jag hade gjort det!
Pengar är alltid gott & ha, och om dom bara inte ändrar sin stil & börja springa runt & sälja sony ericsson mobiler så är jag nöjd.
Musiken förändras ju inte såklart!
Det är bara så att dom behöver pengar! Vad är det för fel på det?!
Pengar är inte allt, men definitivt en trygghet. Stå på er grabbar.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Den har kommit nu! Fast har inte startat den än. Måste ut med hund först :P
Fast den var inte signerad och där var inga roliga biljetter i, men det gör inget, är så glad ändå
When you can live forever, what do you live for?
Jag gillar den skarpt. Visserligen är jag inte typen som köper den senaste telefonen hit och dit.
Vill man ha "höstens hetaste deigntelefon" är den här helt rätt.
De kallar mig Liseberg för jag är så jävla rolig
Fick hem den idag den funkar inte ,skärmen är svart bara tangenterna som lyser.Någon annan som haft problem?
I en värld av idioter
last.fm
Jag gör allt på ren vilja
Ser du nån så skjut
Jag står bakom tätt intill
och jag är bara ljud
Så jag rör mig som jag vill
Jag skulle vilja köpa den, men har inte pengar till det. Var får alla pengar ifrån? :P
Har beställt från Katshing nu. Och det där med att dom glömt mjukvaran kan man fixa själv med SEUS elr Wotan Server. Hur som helst. Min borde komma imån, senast fredag om det tar lång tid med abbonemanget. Fan va kul de ska bli. Hatar Sony Ericsson´s telefoner egentligen, men denna ska bli kul som FAN!! Härligt av Kent att göra detta
Är du rädd för spöken? Då borde du inte öppna min spoiler!
I en värld av idioter
last.fm