jag har fått min mobil, visst laggar den lite ibland, men det går att leva med.
jag har fått min mobil, visst laggar den lite ibland, men det går att leva med.
Come to the dark side, we have COOKIES!
min pappa tyckte att den var SKIITSNABB, iofs har jag också tryckt och så på den men jag har jag inte samma sinne som han har om mobiler
meningslösa, menigslöösa
Hei!
Er alle W910i Black sånne "Kent edition"? Endel nettbutikker er litt uklare på om det er Kent-modell eller ikke. Men det gjør jo ikke noe så lenge alle svarte er Kent-modeller.
Noen som vet?
Och du är ånga, spår av ett måln...
Kan någon berätta lite om innehållet i kentmobilen? Blogg och livematerial och så vidare.
Låt dom komma nu
---> Tralfamadore:
Om du fortfarande är nyfiken, så rekommenderar jag dig att läsa boken "Kent - Texter om Sveriges största rockband". Där finns tidiga intervjuer, med uttalanden, där bandet kritiserar mycket av det de själva står för idag (enligt mig). Jag har lusten, men inte tiden och orken att hålla på att leta fram meningar - som bekräftar min kritik - att citera. Jag inser att det låter tunt, men läs gärna boken och återkom sedan, vid intresse. För övrigt så var det väldigt kul att läsa boken, mycket känslor och minnen som kom tillbaka. Rekommenderas!
Ja, det är intressant att läsa boken om Kent och se att de redan då använde/användes av företagen för att få det lite "göttare" 1996. Fattade inte Kent att de fick gratis Adidas-skor gratis för att Adidas trodde att de skulle sälja fler skor/stärka sitt varumärke=> sälja fler skor? (Källa: Kent - texter om Sveriges största rockband sid. 93-). Vad har ändrats i den attityden? Nu är Kent större och använder/används i lite större skala (SonyEricsson). Sen har ju Kent många gånger haft sponsorer på turnéer, samma sak där, Kent har fått pengar för att stärka andras varumärken.
Men jag vill ha svar på Utomjordings:
Senast redigerat av helle den 2007-12-12 klockan 07:31.
Ge mig en käftsmäll jag är feg...
Då är jag liksom glad att jag köpte den enklaste mobiltelefon som finns på marknaden för 399 kr, för vad behöver man göra mer än ringa (och möjligen SMS:a) i telefon...