Sidan 32 av 34 FörstaFörsta ... 22232425262728293031323334 SistaSista
Resultat 466 till 480 av 496

Ämne: Kent-mobil?

  1. #466
    Nybörjare HIMMELSKDROG_s avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Öland
    Inlägg
    47

    Standard

    jag har fått min mobil, visst laggar den lite ibland, men det går att leva med.
    Come to the dark side, we have COOKIES!

  2. #467

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HIMMELSKDROG_ Visa inlägg
    jag har fått min mobil, visst laggar den lite ibland, men det går att leva med.
    men det sägs att den laggar pga att mjukvaran inte är uppdaterad.
    själv sitter jag bara på att min ska komma tillbaka.. 2 månader snart ><
    martin furuskog, jag älskar dig <3

  3. #468
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    min pappa tyckte att den var SKIITSNABB, iofs har jag också tryckt och så på den men jag har jag inte samma sinne som han har om mobiler
    meningslösa, menigslöösa

  4. #469

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    min pappa tyckte att den var SKIITSNABB, iofs har jag också tryckt och så på den men jag har jag inte samma sinne som han har om mobiler
    haha, lyllos! vissa av mobilerna verkar vara uppdaterade eller så har din försäljare varit smart och skickat den på service direkt för att kolla efter eventuella fel.
    martin furuskog, jag älskar dig <3

  5. #470

    Standard

    Hei!

    Er alle W910i Black sånne "Kent edition"? Endel nettbutikker er litt uklare på om det er Kent-modell eller ikke. Men det gjør jo ikke noe så lenge alle svarte er Kent-modeller.
    Noen som vet?
    Och du är ånga, spår av ett måln...

  6. #471
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Kan någon berätta lite om innehållet i kentmobilen? Blogg och livematerial och så vidare.
    Låt dom komma nu

  7. #472
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Kan någon berätta lite om innehållet i kentmobilen? Blogg och livematerial och så vidare.
    vad man hört är la typ, blogg, livesaker?, låtarna från tts, bilder och teman... en låda och mobil designad av kent
    meningslösa, menigslöösa

  8. #473
    Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 158

    Standard

    ---> Tralfamadore:
    Om du fortfarande är nyfiken, så rekommenderar jag dig att läsa boken "Kent - Texter om Sveriges största rockband". Där finns tidiga intervjuer, med uttalanden, där bandet kritiserar mycket av det de själva står för idag (enligt mig). Jag har lusten, men inte tiden och orken att hålla på att leta fram meningar - som bekräftar min kritik - att citera. Jag inser att det låter tunt, men läs gärna boken och återkom sedan, vid intresse. För övrigt så var det väldigt kul att läsa boken, mycket känslor och minnen som kom tillbaka. Rekommenderas!

  9. #474
    Medlem Fjants avatar
    Reg.datum
    Dec 2005
    Ort
    Eskilstuna, , Sweden.
    Inlägg
    465

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av meneca Visa inlägg
    ---> Tralfamadore:
    Om du fortfarande är nyfiken, så rekommenderar jag dig att läsa boken "Kent - Texter om Sveriges största rockband". Där finns tidiga intervjuer, med uttalanden, där bandet kritiserar mycket av det de själva står för idag (enligt mig). Jag har lusten, men inte tiden och orken att hålla på att leta fram meningar - som bekräftar min kritik - att citera. Jag inser att det låter tunt, men läs gärna boken och återkom sedan, vid intresse. För övrigt så var det väldigt kul att läsa boken, mycket känslor och minnen som kom tillbaka. Rekommenderas!
    Har du samma uppfattning om omvärlden som du hade för ungefär 10 år sen?
    Jag gör allt på ren vilja
    Ser du nån så skjut
    Jag står bakom tätt intill
    och jag är bara ljud
    Så jag rör mig som jag vill

  10. #475
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    vad man hört är la typ, blogg, livesaker?, låtarna från tts, bilder och teman... en låda och mobil designad av kent
    Nu menar jag att någon som har mobilen i sin ägo ska berätta lite mer initierat om innehållet. Det spekulerades till exempel i om Kentmedlemmarna själva skulle blogga, hur blev det? Från vilka konserter kommer livematerialet?
    Låt dom komma nu

  11. #476
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Ja, det är intressant att läsa boken om Kent och se att de redan då använde/användes av företagen för att få det lite "göttare" 1996. Fattade inte Kent att de fick gratis Adidas-skor gratis för att Adidas trodde att de skulle sälja fler skor/stärka sitt varumärke=> sälja fler skor? (Källa: Kent - texter om Sveriges största rockband sid. 93-). Vad har ändrats i den attityden? Nu är Kent större och använder/används i lite större skala (SonyEricsson). Sen har ju Kent många gånger haft sponsorer på turnéer, samma sak där, Kent har fått pengar för att stärka andras varumärken.

    Men jag vill ha svar på Utomjordings:
    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Det spekulerades till exempel i om Kentmedlemmarna själva skulle blogga, hur blev det? Från vilka konserter kommer livematerialet?

  12. #477
    Medlem helles avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    996

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Nu menar jag att någon som har mobilen i sin ägo ska berätta lite mer initierat om innehållet. Det spekulerades till exempel i om Kentmedlemmarna själva skulle blogga, hur blev det? Från vilka konserter kommer livematerialet?
    Det enda som finns är en bildblogg, alltså inga skrivna inlägg utan bilder från spelningar, gitarrer etc. Och livematerialet är Ingenting, men med rätt dålig bild, man ser typ ingenting (!) och ljudet....nja...inget att missa faktiskt.
    Senast redigerat av helle den 2007-12-12 klockan 07:31.
    Ge mig en käftsmäll jag är feg...

  13. #478
    Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    41 169

    Standard

    Då är jag liksom glad att jag köpte den enklaste mobiltelefon som finns på marknaden för 399 kr, för vad behöver man göra mer än ringa (och möjligen SMS:a) i telefon...

  14. #479
    Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 158

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fjant Visa inlägg
    Har du samma uppfattning om omvärlden som du hade för ungefär 10 år sen?
    Eftersom att jag var 13 år gammal, för 10 år sedan, så nej.

  15. #480
    Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 158

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Ja, det är intressant att läsa boken om Kent och se att de redan då använde/användes av företagen för att få det lite "göttare" 1996. Fattade inte Kent att de fick gratis Adidas-skor gratis för att Adidas trodde att de skulle sälja fler skor/stärka sitt varumärke=> sälja fler skor? (Källa: Kent - texter om Sveriges största rockband sid. 93-). Vad har ändrats i den attityden? Nu är Kent större och använder/används i lite större skala (SonyEricsson). Sen har ju Kent många gånger haft sponsorer på turnéer, samma sak där, Kent har fått pengar för att stärka andras varumärken.
    Nej precis, man undrar ju lixom... kentmedlemmarna kanske är lite enkla?

Sidan 32 av 34 FörstaFörsta ... 22232425262728293031323334 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •