Sidan 27 av 34 FörstaFörsta ... 171819202122232425262728293031323334 SistaSista
Resultat 391 till 405 av 496

Ämne: Kent-mobil?

  1. #391
    Medlem helles avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    996

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Martin Roos Visa inlägg
    Hej,
    Telefonen verkar inte vara inställd på att streama från start. Jag gick in på "Inställningar", "Kommunikation" och sen "Inst. för strömning". Där klickade jag i "Telenor Internet" eftersom jag har Telenor och sen funkade det fint. Lycka till.
    /MR
    Tack för tipset men jag har lyckats klura ut det alldeles själv och sett klippet! Känner mig riktigt duktig!
    Ge mig en käftsmäll jag är feg...

  2. #392
    Medlem Elefantens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    463

    Standard

    Asså har inte orkat läsa alla inlägg men först fattar ja inte hur man orkar bry sig å sen så fattar ja att grabbarna grus säger att sluta ladda ner skiten så slipper ni de här. och de ä väl fan musiken som gör att man lyssnar på dom? inte om man släpper en liten speciell mobiljävel eller inte..

  3. #393
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    jag vill ha den, är det värt eller ovärt?

  4. #394
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    jag vill ha den, är det värt eller ovärt?
    när jag och tobbe var i en mobilaffär igår där de sålde den röda så tafsade jag lite på den och den var fin. men jag är lite prylgalen.. :P så hade det inte varit nu för att de designat en kentversion och sådär så hade jagnog velat ha mobilen i sig ändå.
    When you can live forever, what do you live for?

  5. #395
    Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    11 994

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Elefanten Visa inlägg
    Asså har inte orkat läsa alla inlägg men först fattar ja inte hur man orkar bry sig å sen så fattar ja att grabbarna grus säger att sluta ladda ner skiten så slipper ni de här. och de ä väl fan musiken som gör att man lyssnar på dom? inte om man släpper en liten speciell mobiljävel eller inte..
    WORD UP DUDE!
    .
    .

    just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

  6. #396
    Medlem Strautens avatar
    Reg.datum
    Nov 2005
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    61

    Standard

    jag kan inte köpa den.. det är inte indie.

    - Ni försvårar mitt arbete..

  7. #397

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Strauten Visa inlägg
    jag kan inte köpa den.. det är inte indie.
    Inte Kent heller
    I en värld av idioter
    last.fm

  8. #398
    Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    41 169

    Standard

    Är den någon vågar erkänna att de köpt Kent-mobilen ? Kanske till och med fått en "golden ticket" ? Det är inte utan att man tänker på Kalle och chokladfabriken.

  9. #399
    Erfaren medlem En_superhjälte_för_digs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Södertälje, , Sweden.
    Inlägg
    2 339

    Standard

    Jag sitter här med min telefon i handen, men fattar inget av Maz 500-portalen, när man ska ange nummer och lösen och grejer, vad är det??
    De kallar mig Liseberg för jag är så jävla rolig

  10. #400
    Medlem helles avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    996

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Visa inlägg
    Är den någon vågar erkänna att de köpt Kent-mobilen ? Kanske till och med fått en "golden ticket" ? Det är inte utan att man tänker på Kalle och chokladfabriken.

    Om du läst igenom tråden så skulle du veta.... Och "våga erkänna", så mycket töntigt, jag har köpt den och har inga som helst problem med att erkänna det! Tyvärr har jag inte fått nån "Golden ticket" men jag klarar mig ändå. Den är slick, snygg och ungefär 100 ggr roligare än min gamla Z600. Jag har varit på gång att köpa en skjutmodell så när den här dök var det ju bara att passa på. Bra ljud är det också .

    Och max500-portalen funkar med lösenordet som följde med telefonen, alltså det som låste upp låtarna. Skriv in ditt telefonnummer och sedan lösen så ska det funka!
    Ge mig en käftsmäll jag är feg...

  11. #401
    Medlem Fjants avatar
    Reg.datum
    Dec 2005
    Ort
    Eskilstuna, , Sweden.
    Inlägg
    465

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jolene Visa inlägg
    Om noen år så blir det Melodifestivalen, så Best of med kent.. Alt sponset av Sony Ericson. Nei, nå må jeg riste av meg de negative tankene! Det er nok godt for.. noe..
    Snälla, vad är problemet?
    Blir ett band mer folkligt bara för att man väljer att göra en mobil? nej. (vad är farligt med folkligheten?)
    Är kent ett band som styrs av andra än dem själva? nej.
    "Mobil-projektet" är bara ännu ett bevis på att kent gör precis vad de vill utan att bry sig om vad andra ska tycka.
    Det finns en sak som jag verkligen uppskattar med kent och det är att dem gör vad de själva vill. Att inte bry sig om vad andra ska tycka utan att bara köra på, så borde vi alla leva men nej vi måste hela tiden tänka på hur vi uppfattas, "ska vi bli accepterde av de andra? Vad ska de tro om mig?"
    Dem visste att många av fansen skulle reagera som många har gjort, men hur "kent" vore det att hoppa mobil-projektet för att många av fansen skulle bli sura?
    Jag gör allt på ren vilja
    Ser du nån så skjut
    Jag står bakom tätt intill
    och jag är bara ljud
    Så jag rör mig som jag vill

  12. #402
    Smygare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    , , .
    Inlägg
    8

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fjant Visa inlägg
    Snälla, vad är problemet?
    Blir ett band mer folkligt bara för att man väljer att göra en mobil? nej. (vad är farligt med folkligheten?)
    Är kent ett band som styrs av andra än dem själva? nej.
    "Mobil-projektet" är bara ännu ett bevis på att kent gör precis vad de vill utan att bry sig om vad andra ska tycka.
    Det finns en sak som jag verkligen uppskattar med kent och det är att dem gör vad de själva vill. Att inte bry sig om vad andra ska tycka utan att bara köra på, så borde vi alla leva men nej vi måste hela tiden tänka på hur vi uppfattas, "ska vi bli accepterde av de andra? Vad ska de tro om mig?"
    Dem visste att många av fansen skulle reagera som många har gjort, men hur "kent" vore det att hoppa mobil-projektet för att många av fansen skulle bli sura?

    WORD!!!!!!

  13. #403

    Standard

    Det är typ ovärt?
    Vad man får i mobilen:
    tre teman (var av ett är snyggt DJ&D-tema).
    Ngra bilder som inte föreställer kent utan abstrakta bilder som i och för sig är vackra och som till hör TTS men bandbilder skulle uppskattats mer.. antar jag?
    Ngra otroligt korta snuttar av låtar som knapt en "kentare" kan känna igen sig i..
    Sen ja, man får ladda ner skivan som man troligen redan har.

    Fast mobilen är skitsnygg och smakfull och helt underbar. Så ska man köpa en så kan man ju lika väl sponsra Kent?
    Mimi- aspekt.bilddagboken.se

  14. #404
    Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 158

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fjant Visa inlägg
    Snälla, vad är problemet?
    TIPS:
    Läs tidigare diskussioner för att få svar på frågan.

  15. #405
    Medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    08
    Inlägg
    608

    Standard

    En del folk verkar ha en väldigt märklig relation till bandet kent. Som om kent vore en profet för en politisk åskådning eller en livsstil och som nu fastnat med handen i kakburken.
    För mig som aldrig sett kent på det viset är det givetvis inget problem om de gör ett kommersiellt samarbete så länge som det inte kompromissar med deras egen musik och skapande. Den här debatten är en storm i ett vattenglas.

Sidan 27 av 34 FörstaFörsta ... 171819202122232425262728293031323334 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •