vilken färg har själen älskling?
Det hela är så jävla trist, känner mig lite lätt illamående.
Hur man än, personligen, värderar den kommersiella aspekten i en sådan här situation, så är det dubbelmoral av just kent att ingå ett sådant här samarbete.
Alla dissar av dylikt man hört genom åren - både i media samt i låttexter - ter sig bara patetiska efter det här.
Människorna bakom kent har sjunkit i anseende hos mig. Älskar fortfarande musiken lika mycket, men faaaan, detta gör mig jäkligt besviken.
En del äldre rader blir bara pinsamma att lyssna på efter detta, jag kommer att skämmas åt Joakim Berg.
Hämtat ifrån kentjunkie.com:
"Kent will host a release party in Copenhagen and those who buy a Sony Ericsson mobile phone with a kent package before the party will be able to join a sweepstake where you can win one of 25 VIP tickets"
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
Ahopp, då blir det bara värre å värre...
http://www.megastore.se/template/nex...08&source=1900
kan det stämma att den släpps den 5 e? verkar skumt.
When you can live forever, what do you live for?
hmm nu ska jag kila bort och tjata lite: blablabla realisefesten blablablabla jag kan få mobilen istället så jag blir lite glad
smaaart
jag skulle kört på "men jag kan diska i en månad" eller nåt. :P hushållsslaveri är alltid uppskattat, iaf av min mamma :P
vilken färg har själen älskling?
3 och 3g är inte samma sak.
3 är abbonemanget, 3g är tekniken. man måste inte ha 3 för att ha en 3g telefon. 3g är det som gör attman kan ha videosamtal
(iallafall som jag har förstått det)
jag har för mig att halebop stödjer 3g, jag tror det står på mitt kort iallafall