Sidan 6 av 34 FörstaFörsta 12345678910111213141516 ... SistaSista
Resultat 76 till 90 av 496

Ämne: Kent-mobil?

  1. #76
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Underbart att det var 2 år sedan jag köpte en ny mobil. Jag ska börja tappa min i golvet lite extra mycket...
    Senast redigerat av Beah den 2007-09-04 klockan 16:18.

  2. #77
    Erfaren medlem hultsfred_emmas avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    6 022

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    mamma bara: dom vill väll dra in lite mer cash innan dom lägger ner efter turnén i vår...

    B)
    Men dumma din mamma!
    .

  3. #78
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Balle_alle Visa inlägg
    Asså visst jag måste erkänna att jag blev lite paff men seriöst vad gnäller ni om? Vad har hänt med att vara lycklig när man får en sådan här möjlighet? och att vara tacksam åt att grabbarna tänker på att detta kanske är vad fansen vill ha. Ni måste tänka på att i princip alla i detta landet har mobiltelefon och idagens samhälle så speglar mobilen ens personlighet, faktiskt. Alla vill titta på ens telefon och kolla på de olika temana. hur cool är jag inte då när jag har så mycket av mitt absolut favoritband i min mobil?
    jo jag antar att du har rätt, jag vill tänka så och tro det. jag vill inte att kent ska bli kommersiella, att dom inte är det är ju deras stolthet och våran stolthet? det är väl egentligen rätt okej att göra en mobil bara man inte har dollartecken i ögonen om man säger så. jag vill inte vara för blåögd men det är svårt. jag vet inte vad jag ska tycka. jag tänker inte i alla fall inte köpa mobilen. jag har redan kentlåtar i min och jockes ass som bakgrund, tack men det är bra ändå

  4. #79
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg

    F;r ;vrigt 'r den h'r datorn konstig.
    ctrl + alt

  5. #80
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    och så köpte men ju såklart W660 för 1½ månad sen. är så förbaskat förbannad
    meningslösa, menigslöösa

  6. #81
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    21

    Standard

    Blev riktigt chockad när jag läste nyheten. Kent lanserar en telefon med exlusivt material i samband med sitt nya album?
    Varför gör de det egentligen? Är det ett sätt att försöka tjäna så mycket pengar som möjligt på den nya skivan, eller är det till för fansens glädje? Kan inte riktigt bestämma mig för vad som är rätt eller ej.
    Känns dock tveksamt att kent slår ihop sig med ett av världens största telefonbolag för att ge ut en telefon med exklusivt material. Vore bättre om de gjorde som med nålens öga, skänka pengarna till välgörenhet. Något liknande vore inte alls fel, det hade varit något glädjebringande, just det som jag och många andra uppskattar med musik, att musiken kommer med något gott.
    Hurvida en mobiltelefon kan skapa glädje vet jag ej, känns mer som en onödig pryl med trevligt innehåll. Missuppfatta mig inte, jag har absolut inget emot att kentmedlemmarna och deras crew går med på detta, men det känns som ett steg i lite fel riktning. I och för sig har mobiltelefonen blivit en vanlig pryl nu för tiden, och kent vill väl förmodligen nå ut på det sättet också.
    Det är dock kvalitén som räknas, inte hur många skivor/album ( och numera telefoner ) som säljs och hur många som kommer att lyssna på dem, utan det är kvalitén på låtarna som räknas. Därför hoppas jag att kent gör en lysande skiva, som inte behöver slå något slags försäljningsrekord, utan som kommer att innehålla det finaste och bästa de har gjort hittills.

  7. #82
    Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    1 596

    Standard

    Vem får ut mest av det här tro du? Fansen eller Sony Ericsson?


    Citat Ursprungligen postat av Balle_alle Visa inlägg
    Asså visst jag måste erkänna att jag blev lite paff men seriöst vad gnäller ni om? Vad har hänt med att vara lycklig när man får en sådan här möjlighet? och att vara tacksam åt att grabbarna tänker på att detta kanske är vad fansen vill ha. Ni måste tänka på att i princip alla i detta landet har mobiltelefon och idagens samhälle så speglar mobilen ens personlighet, faktiskt. Alla vill titta på ens telefon och kolla på de olika temana. hur cool är jag inte då när jag har så mycket av mitt absolut favoritband i min mobil?

  8. #83
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Självklart är det pengarna som har fällt avgörandet, och det verkar som om kent vill vara ärliga och säga det med referensen till Gudfadern. Nu tackade de ja till det här samarbetet, men troligtvis har de tackat nej till massor av andra erbjudanden genom åren. Trots allt känns kentmobilen inte alltför kommersiell, det hade varit skillnad om Sony Ericsson fått vara med och påverka musik eller text på nya skivan. Nu är det mer kent som produktplacerar sig själva i en mobiltelefon.
    Låt dom komma nu

  9. #84
    Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    C14H19NO2
    Inlägg
    5 554

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av frippe99 Visa inlägg
    Vem får ut mest av det här tro du? Fansen eller Sony Ericsson?
    Troligtvis Kent.

  10. #85
    Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    1 596

    Standard

    Ja det är väl så långt ifrån allt vad kent sagt sig stå för man kan komma och det skulle de nog aldrig ens överväga, att låta en företag påverka musikens innehåll är ju verkligen att sälja sig.

    Med bakgrunden av den bild jag har av kent sen förut har jag dock fortfarande svårt att förstå VARFÖR kent inlett samarbete med Sony Ericsson. Det känns som det handlar mer om pengar än om fansen och att Sony Ericsson är de som vinner mest på samarbetet. Jag känner inte igen mig...

    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    ...det hade varit skillnad om Sony Ericsson fått vara med och påverka musik eller text på nya skivan.....

  11. #86
    Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    1 596

    Standard

    Tveksamt....

    Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Troligtvis Kent.

  12. #87
    Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    C14H19NO2
    Inlägg
    5 554

    Standard

    Eftersom grabbarna enligt Hi-Fi Klubbens blad tycker att ljudet är viktigt, hoppas jag för gudarna att Ingentinglåten inte är i mp3-format.

  13. #88
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    jönköping
    Inlägg
    381

    Standard

    härligt att man precis har köpt en W660. kul.

  14. #89
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    3 636

    Standard

    hur då? är mp3-formatet så dåligt? vad är bättre?
    mimmi heter jag tralalalala

  15. #90
    Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    C14H19NO2
    Inlägg
    5 554

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Mimmi77 Visa inlägg
    hur då? är mp3-formatet så dåligt? vad är bättre?
    Ja, det är SÅ dåligt!
    Vad som är bättre?
    Allt som inte är komprimerat såklart.

Sidan 6 av 34 FörstaFörsta 12345678910111213141516 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •