Sidan 8 av 34 FörstaFörsta 123456789101112131415161718 ... SistaSista
Resultat 106 till 120 av 496

Ämne: Kent-mobil?

  1. #106
    Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    C14H19NO2
    Inlägg
    5 554

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Ska bli kommersiella?!?
    Du har ju för guds skull varit ett av sveriges mest säljande band i över tio år nu. Det är man inte om man inte är kommersiell.
    Nu får fan folk börja vakna.
    Ord!
    Fast till skillnad från andra skivbolagsproduktband, har ju Kent valt sin egen väg.
    Det är inte på något sätt jag missunnar grabbarna vare sig stålarna, eller framgången.

  2. #107
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    197

    Standard

    Det finns ingen anledning att ta sådant som Kent gör/beslutar sig för i förhållande till sin karriär/musik som en personlig tragedi.

    Telefon eller ej, det påverkar inte musiken, och det är fortfarande samma killar.
    Så ta det lugnt.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  3. #108
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Fast till skillnad från andra skivbolagsproduktband, har ju Kent valt sin egen väg.
    Det är inte på något sätt jag missunnar grabbarna vare sig stålarna, eller framgången.
    Ord!








    ....................
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  4. #109
    Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    1 596

    Standard

    kent får vara hur kommersiella de vill, musiken är det enda som verkligen betyder något, jag är bara förvånad....

  5. #110
    Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Malmö, Sweden.
    Inlägg
    67 060

    Standard

    det är ju helt fantastiskt detta. ericsson är världens bästa telefon och den enda telefon man kan använda. hurra liksom. helt underbart
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

  6. #111
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Om det nu intresserar någon så skiter jag i telefonen och väntar på nya iPodarna som släpps imorn.

    Tänkte på Jocke som sa på nåt program med Per Sinding Larsen runt dojd-släppet att han kanske skulle blivit reklamtecknare eller nåt om han inte lyckades inom musiken men att det tog emot mycket att säga det idag. Dessutom har han klagat över U2-iPoden och tyckt det var löjligt...

    Jaja..........
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

    Göran Zachrisson

  7. #112
    Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002
    Ort
    Det blåser genom Malmö alltid...
    Inlägg
    13 868

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Är det inte jävligt knepigt att Live-materialet hänger med på dom flesta walkmantelefonerna men inte på självaste kent-edition..?
    Lite småknepigt. Att singeln inte ingår är en femma. mobilen är faktiskt inte släppt ännu. Men man borde kunna få den till sin dator iaf. Och jag tycker man kan få livematerialet och blabla också.

    menmen. för min del så kan jag nog få lekt lite med materialet iaf. Så spela roll. =P
    Senast redigerat av sundance_danne den 2007-09-04 klockan 20:32.
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

  8. #113
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sundance_danne Visa inlägg
    Lite småknepigt. Att singeln inte ingår är en femma. mobilen är faktiskt inte släppt ännu. Men man borde kunna få den till sin dator iaf. Och jag tycker man kan få livematerialet och blabla också.

    menmen. för mig är det typ gratis hoppas jag så spela roll.
    Vad jobbar du med då?
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

    Göran Zachrisson

  9. #114
    Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002
    Ort
    Det blåser genom Malmö alltid...
    Inlägg
    13 868

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av popnonstop Visa inlägg
    måste det va en ericsson också? dom går ju bara sönder.
    http://www.gsmarena.com/ericsson_r310s-200.php
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

  10. #115

    Standard

    Oooo, hajen!! Haha, w910 kostar ca 4500 spänn, en saftig summa...Förresten, ni fattar väl att alla pengar kent drar in på det här kommer att gå till något vettigt?

  11. #116
    Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002
    Ort
    Det blåser genom Malmö alltid...
    Inlägg
    13 868

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av LordViktor Visa inlägg
    Oooo, hajen!! Haha, w910 kostar ca 4500 spänn, en saftig summa...Förresten, ni fattar väl att alla pengar kent drar in på det här kommer att gå till något vettigt?
    Precis. Rejält dyr mobil. Grejen är väl den att den varit dyr att utveckla (kolla runt lite på nätet så ser ni vad den har)
    Och nu när de släpper den vill de få in pengarna fort. Därför säljer dem den dyrt. Om ett tag lär den komma ner i pris eller så släpps det nån ny och nästan likadan mobil som är lite billigare. (w580i finns ju redan iof)

    Och helt klart, kent gör nog detta inte för pengarnas skull. Även om de såklart vill tjäna lika mycket på det som semc gör (okej, glöm det kent), annars blir kent kinkiga. Mest är det väl en kul grej liksom. =)
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

  12. #117
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    pleeeease curryburry och plague, med kommersiell menar man mer att något som är mest till för att dra in en massa pengar än något annat... i alla fall menar jag och dom jag har pratat med så. sen om ni ser på kent som ett sånt band/en sån produkt så kör hårt om ni så gärna vill

  13. #118
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    förresten behöver inte du (plague) inte vara så sjukt otrevlig, det tjänar inget till. du framstår som om du har adhd mest. du drar förhastade slutsatser hela tiden

  14. #119
    Medlem flicka med pärlörhänges avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Ort
    Karlstad, Sweden.
    Inlägg
    211

    Standard

    Ny ipod?? Snälla, berätta mer? Jag tänker köpa en, har slarvat bort min gamla och hur ska jag då hinna lyssna på Kents nya skiva? Fattar ni plågan...

  15. #120
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    212

    Standard Kent och DM

    Det märks att killarna i Kent har Depeche Mode som idoler. DM gjorde en liknande grej ihop med Nokia under Playing / Touring the Angel.

    En reflektion angående DM vs Kent. DM kommer i princip undan med vad som helst, när de, om vi ska tro det här forumet, borde hängas ut som TOTALA sell-outs. Jag menar, hur många olika versioner finns deras skivor i? Remixar, live-skivor, DVD:er. Men ingen ropar sell-out där. Nej, DM gör det för fansen, för att vi ska få en bättre totalupplevelse.

    Men Kent säljer en sketen ringsignal så blir det liv i helvete. Vad är skillnaden? Den svenska jantelagen?

Sidan 8 av 34 FörstaFörsta 123456789101112131415161718 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •