Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Ah, tyckte väl att jag kände igen några av personerna och handlingen / idén i pilotavsnittet. Jag var faktiskt osäker på om serien sändes i just SVT eller om det var i någon annan kanal. Om det var SVT, vilket du skrev, så har jag nog sett lite av ena säsongen då den sändes. Nu trillade poletten ner. Och nu blir det båda säsongerna på kort tid.
Jävligt bra omdöme på t.ex. Discshop från tittarna också. Snittbetyg på ca 4,8 av 5,0.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Mina favoritserier:
Sopranos - bästa serien nånsin, alla kategorier.
Seinfeld - världen roligaste o bästa komediserie utan tvekan.
Tusenbröder - bästa svenska serien genom tiderna, gäller alla 3 säsongerna!
Mina tankar är så klara nu
Ni kan släppa den där bomben nu
Över axeln ser jag pärlband av blåljus
Vår hämnd blir ljuv
Habib är mitt nya favoritprogram! Påminner om Bert.
http://www.svt.se/svt/road/Classic/s...6&lpos=extra_0
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
De ska tydligen visa 3xPeter Birro nu i sommar!
Hammarkullen
Det nya landet
Upp till kamp
Jag har inte sett de två första, någon som har något att säga om dessa?
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
How I Met Your Mother
Two And A Halv Man
Scrubs
Vänner
Tusenbröder
Allt annat suger och borde inte få existera!
Sug på den ni!
The Big Bang Theory
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Eller att han kör med samma kort tillbaka?
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."