Världens bästa serie någonsin är självklart :
Northern Exposure (eller Det ljuva livet i Alaska som den av någon anledning hette när det gick på TV i Sverige).
http://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Exposure
jag går ensam in i ljuset...
Jättegullig serie som går på sommarlovsmorgon som jag upptäckte av en slump. Väl för barn, men bra ändå.
"Värsta vännerna"
http://www.svt.se/svt/road/Classic/s...x.jsp?&d=93867
Man verkar bara kunna se från avsnitt 3 nu dock, om nån mot förmodan skulle vara intresserad :P
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
jag kollade lite på flight of the conchords häromkvällen och det var en rätt kul scen med där med nåt bowie-sångnummer
annars så är conan o´briens program det enda jag ser regelbundet förutom dexter då
(och jag vet att conan o´brien inte är en tv-serie sådär)
How I Met Your mother är det ända som är värt att följa just nu.
Scrubs har ju lagt ner. Det blev inte mer än Sju säsonger, vilket iofs är rätt mycket, men för att vara så bra.
How I Met Your Mother är, om man tänker efter, exakt likadant som Vänner.
Fast utan att dom hänger på ett café så hänger dom i en bar.
Och Barney är den bästa karaktären jag sett på mycket länge.
Rederiet äger! Synd att Svt inte visar den mer.![]()
''Nu har man varit kung i en och en halv timme sen ska man gå förbi
kinarestauranten och sen så e man hemma.
Känns sådär.'' //Harri
Scrubs har inte lagt ner, NBC ABC whatever dumpade serien och någon annan kanal tog upp den för en åttonde säsong.
EDIT: Kollade IMDb och det var NBC som dumpade och ABC som plockade upp den. ABC kommer sända den åttonde säsongen i höst och det talas om en nionde säsong dock kommer Zach Braff inte att medverka då.
Senast redigerat av WingDing den 2008-07-31 klockan 22:38.
Like sand through the hourglass...
Västa bästa år en ju en episk serie mycket bättre tidsfördriv finns fan inte.![]()
Emmerdale är den bästa såpan som gjorts! Följde den med mina föräldrar när jag var liten, och har tagit upp kontakten nu för några år sedan.
Missar aldrig ett avsnitt!
Jag har aldrig sett mer än tio sekunder av Days of Our Lives så jag ska inte säga att det är dåligt, men jag fattar inte hur man står ut med dom taskiga kulisserna, den ständigt dramatiska musiken och den suddiga bilden.
I'm feeling kinda basic today.
Dead like me (Mitt liv som död) verkar bra. Är det någon här som har sett den serien?
Den handlar om en 18-åring som dör och sedan fungerar som lieman och samlar in själar från andra döende.
Jag såg pilotavsnittet nyss. Det verkar bara ha blivit två säsonger 2003-2004, men det känns nog ganska lagom.
Det känns som att jag lär plöja hela serien nu, under höst- och vinterrusket.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...