De två jag följer är:
House: Har varit min favoritserie sedan den började. Och det blir juh inte sämre med en sådan fyhemskt bra skådespelare som Hugh Laurie! : D <3
Scrubs: Ser jag varje kväll. Älska JD, älska Coxis <3
De två jag följer är:
House: Har varit min favoritserie sedan den började. Och det blir juh inte sämre med en sådan fyhemskt bra skådespelare som Hugh Laurie! : D <3
Scrubs: Ser jag varje kväll. Älska JD, älska Coxis <3
The next step for mankind will be the last season in sin
http://epidemisk.bilddagboken.se
080207
080628 <3
080801
jag längtar så tills NCIS börjar.
abby är bäst.
When you can live forever, what do you live for?
Dexter säsong 2 startar ikväll.
TV6 kl. 22.30 är det som gäller.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Desperate Housewives är den enda serien jag inte kan missa, annars ser jag väl på Scrubs, Ugly Betty, Seinfeldt, House och några till ibland.
House.......jag gillar inte att höra Hugh Laurie prata med den där amerikanska dialekten.
Hugh Laurie är mycket bättre så här:
http://www.youtube.com/watch?v=C_EMn...eature=related
Sláinte Mhath!
jag följer dexter nu(och jag VET att massa folk har laddat ner och redan sett säsong 2)
tycker serien är skitbra
kändes lite halvlöjlig medans jag kom in i den men nu känns dexter verkligen som en kompis i tvn liksom..
tycker serien är mysig också på nåt lite halvskruvat sätt
Men helvete jag missade dexter idag
Kan man kolla nånstans på nätet tro?
Jag kollar på:
Prison Break
24
Samtliga CSI-delar
Criminal Minds
Lost
South Park
FLIGHT OF THE CONCHORDS. Som Sebastian också har den goda smaken att följa :P Så sjukt kul. Måste vara Nya Zeelands roligaste komikerpar som har huvudrollerna. Serien handlar om deras band Flight of the Conchords. Haha, det är verkligen sjukt kul.
Jag följer även Carnevàl som SVT har börjat visa. Har hört mycket bra om den, och efter de första tre avsnitten som gått så är jag väldigt nöjd!
Och i vanliga fall följer jag House, men nu är det ju uppehåll.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Carnivale är lysande, vilken tyvärr lades ner redan efter 2 säsonger.
Dock visste manusförfattarna det lite i förväg, så de lyckades okej.
Edit:
Jag kollade Discshop nyss av rent intresse. Där köpte jag båda säsongerna redan för 1,5 år sedan, tror jag, i svenska utgåvor. Nu verkar de dock vara helt slut hos leverantören. Säsong 2 har inte ens något svenskt releasedatum nu. Skumt, hahaha.
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2008-07-22 klockan 18:52.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
asså, vad var det för DH- avsnitt idag? det har la inte börjat igen?... ?![]()
meningslösa, menigslöösa
Haha, grymt underhållande serie. Brukade kolla på den på natten när den gick i repris vid typ 02-tiden, men nu går den inte längre, vilket gör mig jävligt lack. Den var precis vad jag behövde för att få ett värdigt avslut på dagen, haha. Jävligt bisarra men sköna karaktärer.![]()