Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
http://www.youtube.com/watch?v=8nc0zQBeNEU
Är det därför du gillar den?
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Haha nej men reklamen är allt bra.
Nej, Sofiero är ingen höjdare. Finns betydligt bättre billig öl.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
sofiero är jävligt god för att vara så billig. nån som vet hur deras 7.5-öl är? ifall man vill bli salongs/full utan att behöva hälla i sig så mycket utan man vill bli på bra humör på en eller två öl.
annars säger jag bara rom + vanilla coke, jävligt god grogg. arrakstonerna i romen gifter sig på ett utomordentligt sätt med vaniljen i vanilla coken. skitgott. annars vill jag tipsa om ljus rom och julmust (kan funka med must/påskmust också). riktigt god julgrogg. annars klassiska vodkagroggar som vodka grapetonic/grappo eller vodka russchian
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag tycker vodka i sin renaste sort är godast. Tequila är en aning godare.
Det är mycket jämnt.
Enda anledningen till att jag dricker vodkan ren är att min mor och far är födda och uppväxta i Ryssland. Vi är såkallade ryssar.
PS. Jag äter hellre bajs än dricker öl.
när det gäller vodka är det ju absolut och inget annat som gäller
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod