jag var på Lw i kalmar o få säga va det sämsta framträdande sätt ja stog hade ont i ryggen för min rygg typ vann hopa runt o skrika o sjunga
hahaha
hittade den nyss
tänkte på den här tråden...
har jag nämnt hur jävligt det var på joddla med siv (i väntan på melody club och the ark) med en massa fulla 16-17-åringar från höör och eslöv och hässlehåla som hoppade runt och hade sig. på slutet var den nån idiot som höll på och slog mig i ryggen med knytnäve. jävla idiot
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
ND 2010!
skulle velat se hur det såg ut på typ sex pistols i england under deras "storhetstid"? hahaha...
nästan längst fram där vi stod där det var som mest trängsel och gungande fram och tillbaka hade nån tagit med sig en flaska vin. de stod och hällde upp och drack ur den. känns väldigt idiotiskt att ta med en stor glasflaska in i ett stort folkhav. kan faktiskt hända olyckor då...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"