Sidan 14 av 18 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718 SistaSista
Resultat 196 till 210 av 265

Ämne: Riktiga fans?!

Standard

läs mitt senaste inlägg så fattar ni nog hela grejen förhoppningsvis

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av VågaVaraRädd Visa inlägg
    Ja men då så. Då förstår du nu alltså att folk beter sig hur som helst (oftast inom rimliga gränser) på konserter.

Moshpits brukar ju bara inträffa under konserter med hårdrocksband, de som är med brukar alltid vara med på det. Man kan ju säga till annars, men visst vill folk syssla med sånt så låt dom göra det, så länge det INTE skadar någon som inte är med. Bättre att dom gör så än o slåss o sånt på vanligt hederligt folk som försöker glo på konserten
    well hamnade mitt i en moshpit under en konsert (the strokes var det också = inte hårdrock) och dom kastade sig över publiken, ungefär 1% av människorna som ramlade omkull var väl med i moshpiten. inte så kul. trodde jag skulle dö helt ärligt. obehagligt som satan och det förstörde mycket av den upplevelsen. sen var det någon galning som moshpitade med en nitjacka med en decimeter långa, spetsiga nitar. kunde ha spetsat vem som helst. nej moshpits är inte bra alls.

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    well hamnade mitt i en moshpit under en konsert (the strokes var det också = inte hårdrock) och dom kastade sig över publiken, ungefär 1% av människorna som ramlade omkull var väl med i moshpiten. inte så kul. trodde jag skulle dö helt ärligt. obehagligt som satan och det förstörde mycket av den upplevelsen. sen var det någon galning som moshpitade med en nitjacka med en decimeter långa, spetsiga nitar. kunde ha spetsat vem som helst. nej moshpits är inte bra alls.

Nej som jag skrev så är det inte bra när det drabbar oskyldiga men annars så tycker jag man kan låta de idioterna som vill göra det göra det.
    ND 2010!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Nej som jag skrev så är det inte bra när det drabbar oskyldiga men annars så tycker jag man kan låta de idioterna som vill göra det göra det.
    det är nog omöjligt att det inte drabbar någon oskyldig. det är ganska respektlöst att pyssla med sånt. halva grejen är väl att bara förstöra typ såatte

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

det är nog omöjligt att det inte drabbar någon oskyldig. det är ganska respektlöst att pyssla med sånt. halva grejen är väl att bara förstöra typ såatte
    Men även det är en grej som man inte kan göra något åt. Vi har liksom inget o säga till om där känns det som, tyvärr vill vissa göra sånt skit, det är synd men det kommer nog aldrig gå bort.
    ND 2010!

Standard

hoppas nu alla fattar va vi menar jag och vågavararädd: det kommer alltid finnas idioter som moshpittar men vi kan itne göra något åt de, vi kan bara bidra genom att inte moshpitta själv. ska man vara rädd för de så kan man ju tillsist inte gå på konserter, de e bara att ta risken och hoppas. sen att folk sjunger så de stör andra e klart inte kul, men folk kommer altid göra de, man kan be dom va tystare men de hjälper inte alltid... så de e bara att försöka skita i dem och fokusera på bandet.

inga sura miner, bara kall fakta, and no hard fellings

god jul allihopa x)

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

dom som moshar får fan ställa sig längst bak
    man går på konsert för att se ett band
    inte dö
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Men även det är en grej som man inte kan göra något åt. Vi har liksom inget o säga till om där känns det som, tyvärr vill vissa göra sånt skit, det är synd men det kommer nog aldrig gå bort.
    så jag får inte klaga för att du inte tror att det går att göra något åt? isåfall kommer det alltid vara krig i vissa länder, barnen i afrika kommer aldrig få mat, homosexuella kommer alltid vara förtryckta, kvinnan kommer alltid vara underlägsen mannen etc

Standard

så jag får inte klaga för att du inte tror att det går att göra något åt? isåfall kommer det alltid vara krig i vissa länder, barnen i afrika kommer aldrig få mat, homosexuella kommer alltid vara förtryckta, kvinnan kommer alltid vara underlägsen mannen etc
    citerar en kompis: "med andra ord, precis som de ska vara"

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Klart du får klaga om du vill, men de lär inte bry sig. De är nog inställda på sitt moshande ska du se
    ND 2010!

Standard

Survival of the most stubborn retards?
    Lägg ner nu. Lägg ner tråden, varken ni eller några andra kommer komma någonvart här.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Klart du får klaga om du vill, men de lär inte bry sig. De är nog inställda på sitt moshande ska du se
    ja för ingen kan någonsin ändra sig.

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

ja för ingen kan någonsin ändra sig.
    Du är så jävla negativ o överdriven hela tiden. JOOO de kan ändra sig men förmodligen så kommer de inte att göra det för att du ber dom att göra det. OK?!
    ND 2010!

Standard

palla ha Dolph Lundgren IQ

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Du är så jävla negativ o överdriven hela tiden. JOOO de kan ändra sig men förmodligen så kommer de inte att göra det för att du ber dom att göra det. OK?!
    jag var snarare ironisk/sarkastisk.

Sidan 14 av 18 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •