Sidan 10 av 18 FörstaFörsta 123456789101112131415161718 SistaSista
Resultat 136 till 150 av 265

Ämne: Riktiga fans?!

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Varför ska jag tvingas lyssna på någon som sjunger som skit?
    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Jag håller med fullständigt. Det är ju Kent man har betalat 350 spänn för att lyssna på,
    inte människor i publiken som står och utstöter läten av mycket varierande kvalitet.
    Jag kan inte mer än instämma! Man betalar för kent.

Okej om de som kan sjunga även sjunger med lite,
    men oftast skriker bara folk. Hest & falskt. För jävligt.

Man undrar om man är på konsert med ett band folk verkligen vill se & höra,
    eller om man råkar ha hamnat mitt i den sämsta av alla jävla uttagningar till Idol.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem kentads avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Haha, på konsertern 17/11 måste folk blivit sura som bara den på mig för jag sjunger jättefalskt men ändock sjöng jag med i varje låt
    frågan är, vem gör inte det?

Standard

hur fan pallar ni böla? har ni inte varit på konsert innan eller?

alla får ett glädje rus och sjunger med för fulla muggar, de e fan inte abnormt för alla gör de... tråden heter: riktiga fans?... riktiga fans sjunger med i alla texter så högt som de bara kan för att visa bandet att man gillar det dem gör och man tar sin tid för att "lära" (lyssna) in sig deras text och musik osv.

så råd till er som tydligen inte verkar vara konsertmänniskor: ställ er längst bak, där brukar ljudet vara bäst (alltså man hör oftast bara bandet, inte den lovordade allsången som jag tycker e maffig och vacker)

böla inte vidare, musik i stereo och musik på konsert är två olika saker, förväntade ni er att ni skulle få en tidning i handen och få sitte ner i lugn och ro och läsa och pausa musiken som ni vill? skrärp er för fan!!!

ursäckta min stavning, peace & choklad !

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kent_91 Visa inlägg
    hur fan pallar ni böla? har ni inte varit på konsert innan eller?

alla får ett glädje rus och sjunger med för fulla muggar, de e fan inte abnormt för alla gör de... tråden heter: riktiga fans?... riktiga fans sjunger med i alla texter så högt som de bara kan för att visa bandet att man gillar det dem gör och man tar sin tid för att "lära" (lyssna) in sig deras text och musik osv.

så råd till er som tydligen inte verkar vara konsertmänniskor: ställ er längst bak, där brukar ljudet vara bäst (alltså man hör oftast bara bandet, inte den lovordade allsången som jag tycker e maffig och vacker)

böla inte vidare, musik i stereo och musik på konsert är två olika saker, förväntade ni er att ni skulle få en tidning i handen och få sitte ner i lugn och ro och läsa och pausa musiken som ni vill? skrärp er för fan!!!

ursäckta min stavning, peace & choklad !

hahahahahahahahahaah
    man skulle kunna tro att någon bett dig att hålla käft på nån spelning

Standard

har hänt men... ja du har sett hulken va?

jag säger inte mer xD

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

har hänt men... ja du har sett hulken va?

jag säger inte mer xD
    bra för du kommer ju inte med nått vettigt iallafall?
    vem vill du höra när du är på kent?
    aspackad kille 25 eller ashetkille på scenen 37??

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

det är väl bara det att om man bara ser till att inte vråla allt man har rakt i någon annans öra så hör man inte personerna runt omkring eftersom musiken är så hög? jag upplevde inte på någon konsert att någon stod och skrek så jag blev irriterad nästan förutom på en och jag menar den tjejen tog i från tårna..........

Standard

Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    bra för du kommer ju inte med nått vettigt iallafall?
    vem vill du höra när du är på kent?
    aspackad kille 25 eller ashetkille på scenen 37??
    haha nej men jag tror inte du förstår konceptet i mitt budskap:
    konserter är inte bara en njutning, tex på konserter vill jag stå längst fram och det är verkligen krig innan och under konserten om platserna.

tex förra året va ja på kb i cph och kollade kashmir, då va där en tjej bakom mig som knep mig i armen så jag började blöda för hon ville ha min plats... det slutade med att vi gick hem till henne och jag kom hem tre dagar senare, men de har inte med saken att göra... de jag menar e att; tar man tillräckligt mycket hänsyn till andra i vardagslivet? nja 50/50 kanske... men på konsert vill du ju sjunga med och riktigt släppa loss, skit samma om de drabbar tio stycken bakom dig, du träffar ju ändå aldrig dom mer. jag kanske är en dålig medmänniska men va fan där finns värre an jag, jag är ingen dålig medmänniska för att på typ en av två konserter om året eller va fan ja går på... liksom att på dem vill ja sjunga med så högt ja kan och få kännslan och liksom släppa loss och göra de bästa av kvällen... ska ja abra sitta i ett hörn eller stå som en robbot för maja 14 vill höra jocke som i en stereo?

tror många tänker som jag, eller?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

jag tror amanda vet om kriget om bästa platserna.......... du behöver inte direkt förklara det för henne

Standard

vem fan e amanda? detärbarasakermanser? antar de...

nej men om hon nu vet om kriget, vfr bölar hon över verkligeheten?
    ska va börja klaga på situationen i irak åsså eller?
    nu e de så här på konserter, har alltid varit och kommer alltid att vara. gillar man de inte så får man väll ta sittplats elelr skita i och gå och lyssna på sin sketna stereo?

jag va på red hot chili peppers i vintras med en kompis, han blev rövknullad av en bakom honom men de får man tåla om man vill se bandet. (extremt exempel men nästan sannt, byxorna va på iallafall)

vill itne starta ett krig till, vill bara förmedla sanningen om konserter... så här e de och inget annat, folk kommer itne sluta sjunga för tre stycken på forumet vill de och de kommer alltid va böghög på konserter, att nån blir trampad på tån får man tåla. bit i hop och njut av händelsen poå senet och atmosfären som man skapar med just allsång svett och tårar!

Standard

nu tycker jag det börjar bli för hett här..
    martin furuskog, jag älskar dig <3

Standard

Citat Ursprungligen postat av idahjertamartin Visa inlägg
    nu tycker jag det börjar bli för hett här..
    mycket möjligt, men va fan?

konsert är ingen dans på rosor, de e bara för folk att inse

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Har varit på tillräckligt måna konserter för att kunna avgöra sanningen om konserter själv, tack iallafall.
    Stått längstfram på 7/8 spelningar nu i höst såatt, har bråkat med många, småslagits med folk, sånt ger jag då blanka fan i, men jag ska fanimej höra joakim när jag är på kent PUNKT (:

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

hahahahahhaa
    årets citat
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

mycket möjligt, men va fan?

har jag då inte påstått, hahaha så du tycker att det är förmycket begärt att få höra musiken?
    tkr att du ska hänga på centralen runt 5, du verkar ju bara gilla att knö bland folk

Sidan 10 av 18 FörstaFörsta 123456789101112131415161718 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •