var också där, och shit vad sjukt iunderbart det är, nu en vecka efter får jag fortfarnade ett rus bara jag tänker på hur snygg jocke var, gaah1!!!!!
vi ville bara ha lite kärlek, men vi fick allt.
dom kom ungefär i höjd med Tillbaka till Samtiden...
jupp...
"Jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?!..."
Under stenåldern (1984...) förde jag samma diskussion kring och med dem som fastnat för depeche när de släppte People are people.
Rätt tidigt insåg jag att alla såna diskussioner är fullständigt menings- och huvudlösa.
Tänk om bara vi som följt depeche sedan 81 räknats som riktiga fans? och tänk om inga nya tillkommit?
Sak samma med Kent, där definitionen av "riktiga fans" inte kan vara förbehållna dem som följt dem sedan första halvan av 90-talet.
Det är ju kul och nödvändigt att det tillkommer nya generationer av fans.
lemon
Jag håller med fullständigt. Det är ju Kent man har betalat 350 spänn för att lyssna på, inte människor i publiken som står och utstöter läten av mycket varierande kvalitet.
Det skulle vara tråkigt om alla stod eller satt helt tyst och stilla och lyssnade på låtarna, men det finns får finnas vissa gränser när det gäller publikens medverkan i framförandet om vi säger så. Att stå bredvid någon som med kraftfull röst sjunger falskt i låt efter låt är det värsta som finns.
Låt dom komma nu
Det jag har menat med "riktiga fans" här är inte på det sättet. Jag har absolut ingenting emot fans som har börjat lyssna nu när TTS släptes (bara de som sagt inte har en massa åsikter som de inte vet någonting om). Jag vet att "riktiga fans" är något som kan tolkas på många olika sätt, och endel tycker säker inte ens att det finns några som är "riktiga fans." Men det jag menade här var i huvudsak folk som går på konserter utan att kunna sitt band, utan att kanske ens tycka om bandet. För mig är sånna personer total obegripliga.
Förövrigt så är alla nya fans hjärtligt välkomna, iaf av mig!
Två tjejer bakom mig 19/11 gav mig huvudvärk efter ett tag och fast jag vände mig om och kollade argt på dem slutade de inte Sjukt jobbigt, menmen. Man får lära sig att koppla bort lite.
Haha, på konsertern 17/11 måste folk blivit sura som bara den på mig för jag sjunger jättefalskt men ändock sjöng jag med i varje låt