Sidan 9 av 18 FörstaFörsta 123456789101112131415161718 SistaSista
Resultat 121 till 135 av 265

Ämne: Riktiga fans?!

Erfaren medlem iias avatar
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av theonetoblame Visa inlägg
    för att man sjunger mycket starkare, man hör inte sig själv utan står mest och skriker. jag står nästan alltid längst fram och där är man inte direkt ensam om det.
    Jag är likadan, jag kan sjunga men det är inte direkt som om jag står och tänker på min kroppshållning eller på att ta aktivera stödet när jag står framför kent. Dessutom skriksjunger en ju nästan hela tiden.

Smygare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

var också där, och shit vad sjukt iunderbart det är, nu en vecka efter får jag fortfarnade ett rus bara jag tänker på hur snygg jocke var, gaah1!!!!!
    vi ville bara ha lite kärlek, men vi fick allt.

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av iia Visa inlägg
    Jag är likadan, jag kan sjunga men det är inte direkt som om jag står och tänker på min kroppshållning eller på att ta aktivera stödet när jag står framför kent. Dessutom skriksjunger en ju nästan hela tiden.
    Haha exakt :P Man anstränger sig väl inte jättemkt för att låta bra, man vill bara känna låten med hela kroppen liksom, inklusive stämbanden
    Du frågar mig vad kärlek är
    men jag vet inget om det där
    Bara sånt som man kan mäta
    kan jag förstå

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard alla riktiga fans

dom kom ungefär i höjd med Tillbaka till Samtiden...

jupp...
    "Jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?!..."

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Under stenåldern (1984...) förde jag samma diskussion kring och med dem som fastnat för depeche när de släppte People are people.

Rätt tidigt insåg jag att alla såna diskussioner är fullständigt menings- och huvudlösa.

Tänk om bara vi som följt depeche sedan 81 räknats som riktiga fans? och tänk om inga nya tillkommit?

Sak samma med Kent, där definitionen av "riktiga fans" inte kan vara förbehållna dem som följt dem sedan första halvan av 90-talet.

Det är ju kul och nödvändigt att det tillkommer nya generationer av fans.
    lemon

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard mmm

Citat Ursprungligen postat av imported_lemón Visa inlägg
    Under stenåldern (1984...) förde jag samma diskussion kring och med dem som fastnat för depeche när de släppte People are people.

Rätt tidigt insåg jag att alla såna diskussioner är fullständigt menings- och huvudlösa.

Tänk om bara vi som följt depeche sedan 81 räknats som riktiga fans? och tänk om inga nya tillkommit?

Sak samma med Kent, där definitionen av "riktiga fans" inte kan vara förbehållna dem som följt dem sedan första halvan av 90-talet.

bara dom inte kommer med en så jävla många åsikter som dom inte har en blekaste jävla aning om vad dom snackar om...
    "Jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?!..."

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Jag skojar inte!
    Varför ska jag tvingas lyssna på någon som sjunger som skit?
    Jag håller med fullständigt. Det är ju Kent man har betalat 350 spänn för att lyssna på, inte människor i publiken som står och utstöter läten av mycket varierande kvalitet.

Det skulle vara tråkigt om alla stod eller satt helt tyst och stilla och lyssnade på låtarna, men det finns får finnas vissa gränser när det gäller publikens medverkan i framförandet om vi säger så. Att stå bredvid någon som med kraftfull röst sjunger falskt i låt efter låt är det värsta som finns.
    Låt dom komma nu

Avstängd användare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av imported_lemón Visa inlägg

Det jag har menat med "riktiga fans" här är inte på det sättet. Jag har absolut ingenting emot fans som har börjat lyssna nu när TTS släptes (bara de som sagt inte har en massa åsikter som de inte vet någonting om). Jag vet att "riktiga fans" är något som kan tolkas på många olika sätt, och endel tycker säker inte ens att det finns några som är "riktiga fans." Men det jag menade här var i huvudsak folk som går på konserter utan att kunna sitt band, utan att kanske ens tycka om bandet. För mig är sånna personer total obegripliga.
    Förövrigt så är alla nya fans hjärtligt välkomna, iaf av mig!

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Soltårar Visa inlägg
    Det jag har menat med "riktiga fans" här är inte på det sättet. Jag har absolut ingenting emot fans som har börjat lyssna nu när TTS släptes (bara de som sagt inte har en massa åsikter som de inte vet någonting om). Jag vet att "riktiga fans" är något som kan tolkas på många olika sätt, och endel tycker säker inte ens att det finns några som är "riktiga fans." Men det jag menade här var i huvudsak folk som går på konserter utan att kunna sitt band, utan att kanske ens tycka om bandet. För mig är sånna personer total obegripliga.
    Förövrigt så är alla nya fans hjärtligt välkomna, iaf av mig!
    Haha jaja, bara dom inte tar för mycket av de bästa platserna (A)
    kan jag förstå

Avstängd användare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JuiceEhin Visa inlägg
    Haha jaja, bara dom inte tar för mycket av de bästa platserna (A)
    haha, ja det är klart (A) ^^

Standard

Två tjejer bakom mig 19/11 gav mig huvudvärk efter ett tag och fast jag vände mig om och kollade argt på dem slutade de inte Sjukt jobbigt, menmen. Man får lära sig att koppla bort lite.
    bilddagbok

du är liv

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av dekadent Visa inlägg
    Två tjejer bakom mig 19/11 gav mig huvudvärk efter ett tag och fast jag vände mig om och kollade argt på dem slutade de inte Sjukt jobbigt, menmen. Man får lära sig att koppla bort lite.
    Men du, det är sjukt svårt att veta vad folk menar under konserter sådär. Säg det om du tycker det är så störande. En arg blick kan ju betyda vad som helst typ
    kan jag förstå

Avstängd användare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JuiceEhin Visa inlägg
    Men du, det är sjukt svårt att veta vad folk menar under konserter sådär. Säg det om du tycker det är så störande. En arg blick kan ju betyda vad som helst typ
    Precis, är det för att man sjunger för högt, för att man trycker eller något annat?
    faktiskt himla svårt att veta "/

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Haha, på konsertern 17/11 måste folk blivit sura som bara den på mig för jag sjunger jättefalskt men ändock sjöng jag med i varje låt

Avstängd användare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Haha, på konsertern 17/11 måste folk blivit sura som bara den på mig för jag sjunger jättefalskt men ändock sjöng jag med i varje låt
    Men eller hur, jag kan inte tänka mig att gå på en konsert utan att sjunga med, och jag har minsann inte heller den bästa rösten :P
    Men jag skulle inte klara av att stå där och Inte få sjunga bara för det "/

Sidan 9 av 18 FörstaFörsta 123456789101112131415161718 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •