va du blev känslig, ja du verkar veta att slaget på konserter e naturligt... men de du inte förstår e att om man såtr längstfram i mitten så är ljudet inte lika bra... på denna turnen hade kent högtalare i taket och vid martin och sami, står man i mitten blir ljudet automatiskt avskalat, därför som jag sa är ljudet bäst längst bak... och att man sjunger med är väll fortfarande inget konstigt... på konserter hör jag inte äns mig själv när jag sjunger med, fattar inte vad problemet är: folk sjunger med till sina favoritband punkt slut, om du tycker de är konstigt så är du nog själv rätt patologisk
jo jo förstår va du menar: om man liksom står i mitten i mitten, och chillar med en öl och njuter av musiken och har valt att inte kriga denna konserten utan få "full ljudupplevelse" så klart man inte vill ha en full jävel som slickar en i örat och skriker: OVANFÖR MOLNEEEEEEEEEEN!!!!!!
så håller med, de e bara de att folk klagar på detta senariot när man står längst fram, och tår man lägst fram så får man tåla de, eller ställa sig med en öl och chilla lite längre bak
fattar du hur ja rensonerar?
men alltså helt ärligt kent_91
man måste inte SKRIKA bara för att man står längst fram
visst, man sjunger med och rätt högt dessutom
men det räcker väl med det?
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Jajaja, fattar, men vill endå inte ha en gaphals bakom mig som förstör, sa till och den blev tyst, nemas problemas... hahaha
jaja vi förstår varandra såååå the end (:
god jul
jo jo klart de räcker, men jag kladrar inte dem som inte kan hålla sig i styr...
hur många fjortisar skriker inte i falsett 3000 allt dem kan rakt i ens öra: jocke,. jag älskar dej!!!
liksom va fan e de?... men klart man kan sjunga med måttligt, sen skrika vet ja inte... liksom menar du alfred hitchock psycho skrik, eller hooligan: come on you cunts- skrik?
skillnaden är stor, liksom alfred hitchock
bra att du kallar folk som skriker att dom älskar jocke fjortisar, mycket respekt man får för det du skriver.
Jag hävde ur mig "fan vad bra du spelade då!" till Anders Fridén i In Flames när vi mötte honom när han var på väg till bussen efter spelningen här i mars.
Bright moment där. Lite off-topic kanske, men det var kul i efterhand.