Sidan 16 av 18 FörstaFörsta ... 6789101112131415161718 SistaSista
Resultat 226 till 240 av 265

Ämne: Riktiga fans?!

Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Som man säger i Amerika:
    If you can't stand the heat - stay out of the kitchen
    Jag klarar både värme och tryck fint, men när man som tonårsflicka får 4-5 vuxna karlar över sig så är det inte så jävla kul. Jag trodde att jag skulle dö, vilket gör att man hamnar i rätt stor chock.
    Men det kanske du inte kan förstå. Jag tvivlar att du varit i den situationen.
    Jag har själv inte fattat hur man kan ta det så hårt förrens jag själv låg där under.

Ska man hållas ifrån att göra sitt intresse för att några idioter inte kan bete sig?
    En tekopp från de dödas värld

Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av What it feels like Visa inlägg
    Jag klarar både värme och tryck fint, men när man som tonårsflicka får 4-5 vuxna karlar över sig så är det inte så jävla kul. Jag trodde att jag skulle dö, vilket gör att man hamnar i rätt stor chock.
    Jag har själv inte fattat hur man kan ta det så hårt förrens jag själv låg där under.

Ska man hållas ifrån att göra sitt intresse för att några idioter inte kan bete sig?
    ja det är ju bara läsa vad vågavararädd och kent_91 har skrivit innan, dom tycker uppenbarligen precis så! och jag är trött på att försöka förklara för människor som varken vill eller kan förstå vad man menar

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Soltårar Visa inlägg
    Men eller hur, jag kan inte tänka mig att gå på en konsert utan att sjunga med, och jag har minsann inte heller den bästa rösten :P
    Men jag skulle inte klara av att stå där och Inte få sjunga bara för det "/
    Det är ju lite så att man får en helt annan inlevelse om man sjunger med, det blir väl lite tråkigt om man inte gör det

Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

jag är ett riktigt fan, hihihihihi
    .
    .

just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

inser du att ingen kan vinna en debatt mot fröken som kan diskutera ner Jocke ^^

Kul att Jånna är den enda som har en vettig poäng här.

Kul att vi inte sitter här 24/7 och vet vad alla heter på forumet o vet hur de är som personer?

KUL LIV! YEY
    ND 2010!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av VågaVaraRädd Visa inlägg
    Kul att vi inte sitter här 24/7 och vet vad alla heter på forumet o vet hur de är som personer?

KUL LIV! YEY
    livet är kentforumet... eller?

Standard

Om man stänger in två Kent-fans i ett rum får man tre nya definitioner av vad ett Kent-fans är. Ärligt talat, det sista jag skulle vilja ha med mig till en öde ö är nog en bunt Kent-fans. Visst många är väl jävligt snygga och söta så som bara Kent-fans kan vara. Men åh vilket liv det kommer bli när man ska plocka kokosnötter.

Jag vill dansa på konserter, och jag gör det utan att skada någon. Skulle jag nu råka hoppa på någon så frågar jag hur det gick. Sen fortsätter jag att dansa och sjunga med. Har man bara ömsesidig respekt för allas olika intressen så blir konserter hur roliga som helst.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Nä, jag vet inte hur det är att vara tonårsflicka, så det har du rätt i.

Jag har brutit både det ena å det andra under konserter.

Det är bara att hoppa upp i sadeln igen, samt hjälpa andra som ramlar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    ni verkar ju hålla med clive burrs granne fullständigt
    snällt att du kallar mig ni

men ja de gör ja, om man inte kan åka skidor kanske man inte ska kasta sig ut i backen och sen klaga på att man bröt fyra ben i kroppen, eller?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Nä, jag vet inte hur det är att vara tonårsflicka, så det har du rätt i.

Jag har brutit både det ena å det andra under konserter.

Det är bara att hoppa upp i sadeln igen, samt hjälpa andra som ramlar.
    Kung du e, någon som fattar budskapet

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

det är liksom skillnad på att åka skidor och gå på konserter. att frivilligt utsätta sig själv för smärta och när andra mot din vilja utsätter dig för smärta. moshpiter ingår inte i lars winnerbäcks konserter ändå händer det. tyvärr. det är väl bara acceptera att det är så det är fast jag anser fortfarande att det är fel att göra det eftersom det skadar människor...

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    det är liksom skillnad på att åka skidor och gå på konserter. att frivilligt utsätta sig själv för smärta och när andra mot din vilja utsätter dig för smärta. moshpiter ingår inte i lars winnerbäcks konserter ändå händer det. tyvärr. det är väl bara acceptera att det är så det är fast jag anser fortfarande att det är fel att göra det eftersom det skadar människor...
    jag visste att du skulle ta de så konkret, jag menade principen när jag gämförde konsert och skidåkning, de förstår nog alla, eller nästan alla iallafall.

sen har jag väll aldrig sagt att de e okej med moshpits, jag menar bara att de är onödigt att böla om de eftersom de inte går att undvika, sen behöver man ju inte starta en själv och man kan säga till folk som håller på visst. men det finns idioter som skiter i velket, understand?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

det är INGEN som bölar över att dom finns. alla har sagt hela tiden att det är fel att medvetet skada någon. VAD ÄR DET NI INTE FÖRSTÅR? tycker ni det är ok att moshpitarna kastar sig över folk? helt ärligt, tycker ni det? för det framstår som att ni tycker att det är sånt som bara händer och inte att det är någon idiot som tycker det är en fantastisk idé att försöka ha halvt ihjäl någon random konsertbesökare.
    förresten, jag fösrtod precis vad du menade med skidåkningen, höll bara inte med alls. bara för att jag inte håller med dig betyder det inte att jag INTE FÖRSTÅR DIG. bra.

Standard

läs mitt förra inlägg:

"sen har jag väll aldrig sagt att de e okej med moshpits, jag menar bara att de är onödigt att böla om de eftersom de inte går att undvika, sen behöver man ju inte starta en själv och man kan säga till folk som håller på visst men det finns idioter som skiter i vilket"

alltså tycker jag ju inte att de e okej med moshpitts, de har jag sagt hela tiden, eller hur?
    så läs inläggen lite tydligare nästa gång innan du antyder i dena egna.

sen håller jag med, skidåkningsgrejen kanske iotne var något bra exempel... men det jag menar ä'r att det händer saker helatiden, typ varje festival jag varit på så är där tre fulla 25 åringar som hoppar in i folk (med andra ord moshpittar) jag orkar inte ta snacket med dem för dom skulle säkert börja veva efter mig också så de pallar jag inte.

jag anser: moshpitts är inte okej, dom är svåra att stoppa för de finns många idioter i detta land, jag tycker då alltså att denna diskutionen är lite för gäves: de känns lite som två personer utan makt som sitter och planerar hur man ska stoppa terrorismen och menar allvar (ta de inte konkret, ännu ett dumt exempel, men tror du börjar lära dig tolka mina exempel)

kan du hålla med något av de jag säger, eller jag e fortfarande ute och cyklar?

jag har liksom sagt samma sak hela tiden så tydligen gör ja nått fel, eller?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

nej men vad är det du klagar om då om du inte tycker det är okej med moshpits? du höll ju med clive burrs granne te.x vilket fick det att framså som om du tyckte det var helt okej. han sa ju in princip "pallar du inte en moshpit ska du inte gå på konsert" och sen om det var ett skämt eller något annat får han skylla sig själv när han kommer och blandar in det mitt i en diskussion.

Sidan 16 av 18 FörstaFörsta ... 6789101112131415161718 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •