gäsp......
Alltså denna tråden var fan onödig redan när den startades, den är patetisk rent ut sagt. Man kommer inte fram till ett skit här, alla som vill gå på en konsert får väl göra det, man får ståv art man vill, ska man stå långt fram så får man pucklas lite. Fan vad ni gnäller över det, hur tror ni det är när Metallica spelar på Ullevi inför 60000 skrikande pers? Tror ni att de gnäller när det knuffas lite o när folk sjunger o man inte hör sångaren så bra? Snälla moderator stäng denna tråden, den är inget mer än sorglig.
ND 2010!
jag har tidigare sagt att jag inte fattar varför ni bölar över:
1. att folk sjunger högt på konserter (skriker ibland)
2. att man knuffas lite innan och under konserter, alla vill ha bra plats... har aldrig sagt att de e okej att sparka, och på sin höjd har jag bara knuffats lite eller satt min arm framför nån full två meter lång dasnk som letar efter bråk.
så förvräng inte mina ord och inse fakta.
jag förstår som sagt vad du menar att man kanske inte behöver klämma i så att de hörs på nya zeeland men va fan, kan man kladra någon? har du hört talas om: the heat of the moment eller passion makes you do certain things you noramlly wouldn't do on time square?
står du och sjunger i en burk och står helt still och låter alla trampa över dig?
tror inte de...
och ändå fortsätter du...? dddduududududududbbbel moral
är det så svårt att fatta att man ska visa lite respekt på konserter???
man ska inte slå varandra och hålla på då kan man ju lika gärna ta med sig en kniv och sticka ihjäl alla som står i vägen. man får trängas och knuffas men man behöver ju inte vara ohygglig.
klart jag fortsätter, de e dagen innan julafotn och sitter spännt och väntar, måste fördriva tiden på nåttsätt... de är inte dubbelmoral, tror inte du är så ordkunnig.
förästen har jag aldrig sagt att man får sparka och dra kniv, kolla mina tidigare inlägg så fattar du. det jag menar som så många har svårt att fatta är att: klart man knuffas lite, står man tätt på varandra i fyra timmar så blir de några knuffar då och då... samma tex i matkön i plugget, har alltid varit så och kommer alltid att uppstå knuffar var fan som helst de e lite tajt med folk INSEEE!!!!!!!
först bölar ni över att folk sjunger falskt (skärp er, sjunger alla som jocke?)
sen bölar ni över att man de sjungert för högt... så ni menar att endast de som sjunger fint får sjunga hög (diskriminering?)
och sen bölar ni över att folk knuffas lite (buhu)
skärp er för fan, ni som klagar på dessa faktorer e fan patetiska.
ja jag tycker de e jävligt surt när de regnar, men de regnar, gör de bästa av situationen, köp ett fint regnställ elelr de e ju en perfekt ursäckt för att se film hela dage... sluta böla och inse att livet ointe är rättvist, och att respekt inte är en av ståndpunkterna i dagens Sverige... får man inte äns sjunga nationalsången på skolavsluitningen för de e rasistiskt, för i helvete. skärpning, bit i hop... västerbron står där den står ifall någon inte pallar trycket!
Personligt påhopp, tack för den, du klankar ner på mig och mina vänner och säger att dom är tröga... och ger de mig rätten att klanka ner på dig för du e tjej? räkna upp USA's presidenter, hur många e kvinnor och hur komemr de sig?
nu menar ja inte vad jag säger, barea vill att du ska få en bild av att personliga påhopp (juridiskt sätt hets mot folkgrupp) är minnst lika illa som de knuffarna man får i kön till kent.
Tja, han umgås ju inte med dig efetersom du inte verkar vara den smartaste här. Du fattar inte ens att jag drog upp Metallica som ett exempel? Det bevisar ju mycket, sen att ni gnäller över det som kent_91 skriver är också patetiskt. Han har ju helt rätt, det har alltid varit så udner konserter, fan jag tror inte att ni hade klarat er på konserter med större band o mer publik. Ni gnäller ju över att man får knuffas lite för o komma fram, liksom vad fan är det? Alla vill ha bra plats o då får man försöka få den också, nej men klart att ma bara ska få sin plats genom att snällt fråga det kommer ju liksom att hända.
ND 2010!
det händer att folk dör på konserter pga trängseln, du får det att verka som att du tycker typ "aaa men gå inte på konsert då, man väljer ju själv man vet ju att man kanske dör, sluta klaga!" eftersom både jag och detärbarasakermanser flera gånger har sagt att det är okej med trängsel och tryck så länge ingen kommer till allvarlig skada. ok?
Jag vet inte vad jag ska säga, du är ju trögare än vad jag trodde.