Sidan 13 av 18 FörstaFörsta ... 3456789101112131415161718 SistaSista
Resultat 181 till 195 av 265

Ämne: Riktiga fans?!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av VågaVaraRädd Visa inlägg
    Tja, han umgås ju inte med dig efetersom du inte verkar vara den smartaste här. Du fattar inte ens att jag drog upp Metallica som ett exempel? Det bevisar ju mycket, sen att ni gnäller över det som kent_91 skriver är också patetiskt. Han har ju helt rätt, det har alltid varit så udner konserter, fan jag tror inte att ni hade klarat er på konserter med större band o mer publik. Ni gnäller ju över att man får knuffas lite för o komma fram, liksom vad fan är det? Alla vill ha bra plats o då får man försöka få den också, nej men klart att ma bara ska få sin plats genom att snällt fråga det kommer ju liksom att hända.
    har stått längst fram på konserter med flera tiotals tusen i publiken, det var inga problem, människorna visade respekt, om man ens kan kalla det respekt, det är inte humant att trycka på en annan människa så hårt att revbenen spräcks och den inte kan andas och sedan när den faktiskt svimmar pga syrebrist fortsätta trycka så den inte kan få hjälp upp och dör.

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Har jag eller Kent_91 NÅN JÄVLA GÅNG sagt att det är ok med allvarliga skador då?! Det är ju fan sorgligt det du skriver.

Detärbarasakermanser, vem av oss är trög? För du har ju inte ens svar på det vi skriver, du kan ju inte ens argumentera, det bevisar ju abra hur jävla smart du är
    ND 2010!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Alla vill ha bra plats o då får man försöka få den också, nej men klart att ma bara ska få sin plats genom att snällt fråga det kommer ju liksom att hända.
    Som att jag tror att det fungerar så?
    Ni verkar ju tro det, gör jag verkligen inte...
    Det enda jag begärt var att slippa ha folk bakom mig som överröstar Joakim...
    Hade det på två spelningar, bad dom vara tysta och dom blev tystare...
    så ni kan ta erat "ingen bryr sig om nån annan på konserter" och stoppa upp någonstans

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

ja. eftersom det enda vi har sagt är att man inte skadar någon allvarligt, det är det som är FEL och ni säger att det inte är fel för det är så det fungerar. så ja,

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Detärbarasakermanser, vem av oss är trög? För du har ju inte ens svar på det vi skriver, du kan ju inte ens argumentera, det bevisar ju abra hur jävla smart du är
    Behöver inte argumentera för grejer som jag inte ens sagt...

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Nevermind jag misstog mig
    ND 2010!

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    Behöver inte argumentera för grejer som jag inte ens sagt...
    Haha oh my god. Nej vad smart sagt
    ND 2010!

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    ja. eftersom det enda vi har sagt är att man inte skadar någon allvarligt, det är det som är FEL och ni säger att det inte är fel för det är så det fungerar. så ja,

Så du menar att om vi skriver att det fungerar så att folk knuffas o beter sig som svin ibland på konserter så betyder det att vi menar att det hör till att folk SKADAR sig under konserter? Du misstar dig nog lite där
    ND 2010!

Standard

det händer att folk dör på konserter pga trängseln, du får det att verka som att du tycker typ "aaa men gå inte på konsert då, man väljer ju själv man vet ju att man kanske dör, sluta klaga!" eftersom både jag och detärbarasakermanser flera gånger har sagt att det är okej med trängsel och tryck så länge ingen kommer till allvarlig skada. ok?
    Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    Jag vet inte vad jag ska säga, du är ju trögare än vad jag trodde.
    jånna påp: klart man inte ska dö på ett sånt evenemang de e ju helt sjuk, håller med dig, men jag tycker att först nu överdriver ni... nu börjar folk dö i kön till olympen eller va fan som helst. de e inte rena spelregler. jag har alltid sagt att man får tåla lite stryk, e man med i leken får man leken tåla... ingen kommer förändras och bli snällare pga av er tvås gnällande över den grymma världen, de fortsätter, sen om de e rätt eller fel kan man ju fråga sig. men försöker bar berätta för er att världen e så och de ser ut så här på konserter och de einget nytt och de kommer inte förändras, bara inse och acceptera. sen klart att ingen ska dö på en glädjens dag.

detärbarasakermanser: klart de e personligt påhopp... ska du börja snacka skit om efterblivna nu åsså för dem har lite svårt med inteligensen? de med att jag tog upp kvinnor som varit förtryckta så länge (vilket självklart inte är rätt) är för att du skulle fatta, hackar du på dumma för att de är dumma så kan någon hacka på dig för något du är... du snackar ju i den stilen: behandla andra som du själv vill bli behandlad (du verkar köra den på konserter) men du håller inte på den kodexen, ialalfall inte på de sociala planet.

skärp dig för fan

jånna påp: håller med dig, men snälla förstå att livet e hårt, så e de på konserter med. du lever i önsketänkande, men de kommer aldrig ske

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Så du menar att om vi skriver att det fungerar så att folk knuffas o beter sig som svin ibland på konserter så betyder det att vi menar att det hör till att folk SKADAR sig under konserter? Du misstar dig nog lite där
    förstår ni inte att när man beter sig som svin kommer folk till skada? klart man får armbåga sig fram osv

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Sometimes i wish that i was the plague but i'm not

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kent_91 Visa inlägg
    jånna påp: håller med dig, men snälla förstå att livet e hårt, så e de på konserter med. du lever i önsketänkande, men de kommer aldrig ske
    jo om människor bara kunde vara lite snällare... människor som du och din polare som tycker det är ok att vara ett svin

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

förstår ni inte att när man beter sig som svin kommer folk till skada? klart man får armbåga sig fram osv
    Men att ebte sig som ett svin på konserter brukar o ska inte rendera i att nån skadar sig! Det är när det går överstyr men det brukar ju inte hända, när jag menar att nån beter sig som ett svin är om personen tränger sig förbi alla, knuffas FÖR mycket och liksom beter sig allmänt illa.
    ND 2010!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Men att ebte sig som ett svin på konserter brukar o ska inte rendera i att nån skadar sig! Det är när det går överstyr men det brukar ju inte hända, när jag menar att nån beter sig som ett svin är om personen tränger sig förbi alla, knuffas FÖR mycket och liksom beter sig allmänt illa.
    så länge ingen skadar någon annan kan jag ta det. moshpits till exempel tycker jag inte alls är okej.

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

så länge ingen skadar någon annan kan jag ta det. moshpits till exempel tycker jag inte alls är okej.
    Ja men då så. Då förstår du nu alltså att folk beter sig hur som helst (oftast inom rimliga gränser) på konserter.

Moshpits brukar ju bara inträffa under konserter med hårdrocksband, de som är med brukar alltid vara med på det. Man kan ju säga till annars, men visst vill folk syssla med sånt så låt dom göra det, så länge det INTE skadar någon som inte är med. Bättre att dom gör så än o slåss o sånt på vanligt hederligt folk som försöker glo på konserten
    ND 2010!

Sidan 13 av 18 FörstaFörsta ... 3456789101112131415161718 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •