Jag funderar på gå en Volontärlinje i Älvsbyn, det verkar lite trevligt.
Jag funderar på gå en Volontärlinje i Älvsbyn, det verkar lite trevligt.
Sláinte Mhath!
Jag är också inne på en Ljusdesign utbildning i Jönköping.
Tänk att bli ljusdesigner och få sköta ljuset till en Kentkonsert. (En ljusdesigner anses vara en del av det konstnärliga teamet - med andra ord, en del av bandet.)
EDIT: nej nu överdriver jag, men det lät bra tycker jag.
Senast redigerat av Myrpou den 2008-05-28 klockan 00:00.
Sláinte Mhath!
Jättekul tror du.![]()
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
11 dagar kvar till studenten,
har min sista lektion på gymnasiet![]()
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
Jag börjar på estet/musik i höstSka bli kul!
Jag ville vara spirituell,
en gnistrande personlighet.
Men det kräver att man har gener och anlag
och det har inte jag.
http://eweeliina.bilddagboken.se
det var klassen, var enromt utfrusen av alla som gick musik, hade alla mina kompisar i bildklassen(gick på en liten skola så esterna hade alla kärnämnen tillsammans) detta gjorde så klart att det blev extra jobbigt med musiklektionerna och jag kände att det inte var nå kul med musik längre (hade gått musikklass 7-9 och gillade verkligen musik) det enda som var kul var de enskilda lektionerna på huvud/bi instrument, sen i 3:an så flyttade min familj och jag fick en ny klass att ta studenten med, var svårt att komma in så där efter 2 år men trvides så mycket bättre där, men då var det redan försent
men annars så kan jag säga att estet är kul, folk tror att det inte är så mycket plugg, men man har ju alla vanliga kärnämnen, plus valbara kurser, och sen på det ska man ju plugga ex musikteori eller ljudteknik och sånt där plus sina vanliga instrument/sång läxor och sen är det kör, men helt klart värt för man får göra många roliga konserer och musikaler och sånt där