Sidan 9 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista
Resultat 121 till 135 av 147

Ämne: Gymnasiet

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Längtar tills gymnasiet är slut. Bara ett år kvar nu....sen ska jag resa som volontär! om jag har råd hähä

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Snart är andra året slut för mig, går Natur-Matte/Data. Ganska kämpigt, men å andra sidan passar de flesta ämnena mig ganska bra och jag vet inte vad jag skulle gått istället. Bra grund att gå vidare på liksom
    Du frågar mig vad kärlek är
    men jag vet inget om det där
    Bara sånt som man kan mäta
    kan jag förstå

Standard

Jag går på ett specialutformat Samprogram, temaprogrammet kallas det. Det som skiljer det från ett vanligt samhällsvetenskapligt program är att man alltid jobbar i teman. Dessutom är vi ute och reser ganska mycket, i ettan var vi i Estland, tvåan Tyskland och i höst ska vi åka till Skottland.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

jag är lite inne på teknik, arkitektur, design... det låter lite spännande tycker jag..
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem megalomanias avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Går snart ut andra gymnasieåret, på byggprogrammet.

Erfaren medlem lollitas avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av JuiceEhin Visa inlägg
    Snart är andra året slut för mig, går Natur-Matte/Data. Ganska kämpigt, men å andra sidan passar de flesta ämnena mig ganska bra och jag vet inte vad jag skulle gått istället. Bra grund att gå vidare på liksom
    Wöööw typ bästa linjen ju
    Själv tar jag studenten om 23 dagar då,
    tror inte jag behöver berätta hur pepp jag är på det

Men aah, dom här 3 åren har lätt varit dom bästa hittills i mitt liv

(förresten heter det väl natur med inriktning på matematik och datorvetenskap?)
    Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av lollita Visa inlägg
    Wöööw typ bästa linjen ju
    Själv tar jag studenten om 23 dagar då,
    tror inte jag behöver berätta hur pepp jag är på det

Men aah, dom här 3 åren har lätt varit dom bästa hittills i mitt liv

(förresten heter det väl natur med inriktning på matematik och datorvetenskap?)

Åh gud vad jag är avundsjuk på dig! Börjar bli rätt skoltrött nu Men å andra sidan lär trean bli askul

Ja, det borde heta dator (hatar när folk felanvänder ordet data ), men det gör den inte :S Inte här iaf
    kan jag förstå

Erfaren medlem dödgrävlings avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Jag går IB. Väldigt speciellt och väldigt höga krav, men jag trivs ändå i klassen och så. Går ut tvåan nu och trean är det tuffaste året :P men de ska bli skönt att gå ut sen, om man nu klarar av IB xD Men sorgligt också med klassen och skolan och allting:/

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av dödgrävling Visa inlägg
    Jag går IB. Väldigt speciellt och väldigt höga krav, men jag trivs ändå i klassen och så. Går ut tvåan nu och trean är det tuffaste året :P men de ska bli skönt att gå ut sen, om man nu klarar av IB xD Men sorgligt också med klassen och skolan och allting:/
    Jag funderade på att gå IB, men insåg att jag nog inte skulle palla, så det blev Natur istället. Vet inte om det är så jättemkt lättare egentligen, det är väl mer att vi har jobbigast i tvåan istället
    kan jag förstå

Erfaren medlem lo-veas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Har snart bara ett år kvar på Samhällsprogrammet med inriktning Människa, IT, kommunikation. Det känns lite läskigt att man kommer vara en tre:a efter sommaren
    du, min vän i livet

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

hinner du med nåt utanför skolan? alla som jag känner som går IB har fått ge upp sitt sociala liv helt.
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Erfaren medlem Glödlampans avatar
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard

JAg är klar med Pre-IB nu till sommaren, så jag börjar "riktiga" IB nästa år. Funderar dock på om jag ska välja matte på stadard eller studies.. Har funderat på att läsa medicin efter och då vore standard antagligen bättre, men min mattelärare har skrämt upp mig och fått det att låta jättesvårt :S
    Nu är dom gömda bakom stjärnor
    Vid vintergatans kant

Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av theonetoblame Visa inlägg
    hinner du med nåt utanför skolan? alla som jag känner som går IB har fått ge upp sitt sociala liv helt.
    Haha ja jag hinner med ganska mycket, fast det blir ju oftast panikkvällar när man sitter och pluggar, blir väl värre med det sociala livet i trean antar jag. Fast egentligen beror det helt på hur väl man planerar och hur man prioriterar.

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

jag tänker åka till australien får väl ta arbete på en farm eller nåt kängurufarm typ, spännande det skulle vara ändå
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Glödlampan Visa inlägg
    JAg är klar med Pre-IB nu till sommaren, så jag börjar "riktiga" IB nästa år. Funderar dock på om jag ska välja matte på stadard eller studies.. Har funderat på att läsa medicin efter och då vore standard antagligen bättre, men min mattelärare har skrämt upp mig och fått det att låta jättesvårt :S
    Grattis! Om man kan säga det.. :P Du måste ha minst SL om du ska läsa medicin, så jag rekomenderar det och så kan man ju faktiskt byta ner om det blir alltför hopplöst (som jag gjorde men jag suger på matte )

Sidan 9 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •