Längtar tills gymnasiet är slut. Bara ett år kvar nu....sen ska jag resa som volontär! om jag har råd hähä
Längtar tills gymnasiet är slut. Bara ett år kvar nu....sen ska jag resa som volontär! om jag har råd hähä
Snart är andra året slut för mig, går Natur-Matte/Data. Ganska kämpigt, men å andra sidan passar de flesta ämnena mig ganska bra och jag vet inte vad jag skulle gått istället. Bra grund att gå vidare på liksom![]()
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
Jag går på ett specialutformat Samprogram, temaprogrammet kallas det. Det som skiljer det från ett vanligt samhällsvetenskapligt program är att man alltid jobbar i teman. Dessutom är vi ute och reser ganska mycket, i ettan var vi i Estland, tvåan Tyskland och i höst ska vi åka till Skottland.
Spöklikt vit
i solskens dis
jag är lite inne på teknik, arkitektur, design... det låter lite spännande tycker jag..
meningslösa, menigslöösa
Går snart ut andra gymnasieåret, på byggprogrammet.
Wöööw typ bästa linjen ju
Själv tar jag studenten om 23 dagar då,
tror inte jag behöver berätta hur pepp jag är på det
Men aah, dom här 3 åren har lätt varit dom bästa hittills i mitt liv
(förresten heter det väl natur med inriktning på matematik och datorvetenskap?)
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
kan jag förstå
Jag går IB. Väldigt speciellt och väldigt höga krav, men jag trivs ändå i klassen och så. Går ut tvåan nu och trean är det tuffaste året :P men de ska bli skönt att gå ut sen, om man nu klarar av IB xD Men sorgligt också med klassen och skolan och allting:/
kan jag förstå
Har snart bara ett år kvar på Samhällsprogrammet med inriktning Människa, IT, kommunikation. Det känns lite läskigt att man kommer vara en tre:a efter sommaren![]()
du, min vän i livet
JAg är klar med Pre-IB nu till sommaren, så jag börjar "riktiga" IB nästa år. Funderar dock på om jag ska välja matte på stadard eller studies.. Har funderat på att läsa medicin efter och då vore standard antagligen bättre, men min mattelärare har skrämt upp mig och fått det att låta jättesvårt :S
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant
jag tänker åka till australien får väl ta arbete på en farm eller nåt kängurufarm typ, spännande det skulle vara ändå
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt