förra året fick man söka vart man ville, men nu lagom till att jag skulle börja så ändrade dom.
Min kompis tex sökte till västerås dansskola, men kom inte in eftersom de ska öppna en sån linje på eskil, som troligtvis skulle bli värsta amatörskit (enligt henne)
Men hon FICK gå på västerås, om hon betalade resorna själv.. men det kostar ju skitmycket; särskilt när man bara har ett studiebidrag att leva på.
jag börjar den 20:e och det är fan snart :O jag kommer vara skit nervös
gå på S.t Eskil ... =)
as mysig skola
målar mig igenom mina 3 år....
RaraAvis
ja är väldigt blyg o lite paranoid
det var ju typ BARA emos där! XD
& så hade vi typ 3st killar, resten tjejer i klassen ^^
Senast redigerat av Eliite den 2007-08-21 klockan 07:22.
Jag ska börja 2:an nu, på min beteendevetenskapslinje. Och det går 5 killar i klassen bara. Visst det är kul ibland med gymnasiet, men inte så att jag längtar dit direkt.
Jag börjar på måndag och nu börjar jag bli nervös. Känner en tjej som börjar tvåan nu och sen vet jag en kille i min klass, men vi känner liksom inte varann. Shit... (;
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant
Det kommer gå så bra så braJag ska börja tvåan nu på torsdag, alltså iövermorgon, och det kommer bli mitt jobbigaste skolår ever, fast jag trodde att förra året var så hemskt det bara kunde bli...
vilken färg har själen älskling?
Idag var det mycket bättre (andra dagen) De flesta började småprata med alla typSkööönt
Jag hatar att gå natur, eller rättare sagt, jag hatar fysik. Och matte, haha.
det är hårt ibland.
vilken färg har själen älskling?