laptop får alla i den skolan jag tänker börja på, det är nice
fyfan, fysik är sämst och det är den kursen jag vill slippa. kemi och biologi är kul ju. sämst då att fysik b är 150 p
okej, vad bra!
laptop får alla i den skolan jag tänker börja på, det är nice
fyfan, fysik är sämst och det är den kursen jag vill slippa. kemi och biologi är kul ju. sämst då att fysik b är 150 p
okej, vad bra!
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
chill :O det är riktigt värt att ha faktiskt
jag veeet... fast fysiken är mycket mer logisk på gymnasiet
fysik b är en pina i rumpan........![]()
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
tur det, fysiken nu är verkligen skittråkig och jättekonstig (våran lärare säger bara "fysik är inte logiskt" om man inte fattar något
haha jag bävar redan för det![]()
ovanför molnen?
haha nejdå det är bara matte i princip, att kunna tillämpa formler (som är jättelätt)
det är mkt lättare att förstå![]()
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
åh vad bra
hoppas jag klarar mig utan allt för mycket plugg då![]()
ovanför molnen?
Jag går "specialutformat samhällsvetenskapligt program med inriktning säkerhet" på S:t Eskils gymnasium i Eskilstuna (: helt klart ett bra program, ganska lätt att hänga med och intressanta ämnen.. sen skolan är skit bra, trevligt folk och man kan vara sig själv![]()
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
åh så va det för mig också, jag ville byta hela året, kände redan från början att jag hade valt fel men då ville jag inte byta med en gång eftersom att jag tänkte att det kanske skulle kännas bättre efter att tag, men det gjorde det ju aldrig, så då orkade jag verkligen inte gå kvar.
one november, spawned a monster in the shape of this child
jag gick natur internationell, nvni på borgar i malmö. 98-01 så jag är så jävla lastgammal att det är 7 år sen tag tog studenten nästa år. natur internationell innebär inte som många tror att vi läste allt på engelska, den inriktningen fanns på pauli. och det vara inte den där märkvärdiga ib-linjen heller där folk gick och drog engelska skämt och pratade engelska även utanför lektionerna.
ni innebär att man läser extra mycket språk, svenska abc, engelska abc samt tyska/franska abc. dessutom hade vi praktik två veckor i sverige i tvåan samt fyra veckor utomlands i trean. utöver detta arbetade vi mycket i projektform och gjorde projektarbeten som innefattade no-ämnena samt i viss mån svenska och samhällskunskap ibland. jävligt bra linje faktiskt men det är mycket mvg-folk. klarade med nöd och näppe att komma in med mina 285 när jag slutade nian, 270 var lägsta poäng för att komma in. sen gick jag ut med 19.14, fem eller sex personer i klassen hade 20.0 så det säger väl lite om att det är studiemotiverade människor som går ni. annars inte mycket annorlunda än vanliga nv. lite mer projektarbete, lite mer språk och internationell praktik i trean...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag ska börja IT-Media på JohnBauer i Karlshamn efter sommaren.
Vet ingen annan som ska gå där ?! Men det löser väl sig :P
amen gymnasiet var väl det absolut värsta som hänt
Nira K på Spotify: https://open.spotify.com/artist/7kbsJt7rlZXraC2i7HSNoj
tänker inte gå gymnasiet alls, så revolterande!
Oj! Gymnaset var en kronglete tid for meg.
Foerst soekte jeg meg inn paa Musikk, dans & drama med hovedvekt paa musikk, hovedinstrument fiolin og bratsj. Men foer skoleaaret starta ombestemte jeg meg (saann ca etter at jeg hadde faatt plassen min) og begynte i stedet paa Tegning, form & farge, hvor jeg tok grunnkurset (foerste klasse).
Jeg fant fort ut at jeg var best paa naturfag, matte og norsk, saa jeg vurderte aa enten ta gullsmedutdannelsen eller flytte over paa allmennfag.
Det ble til at jeg bytta skole og begynte paa Allmennfag, hvor jeg gikk i to aar. Hadde tysk som 3. spraak, og matematikk, kjemi og fysikk som fordypningsfag. Etter to aar paa mitt lokale gymnas flytta jeg til en ny by og tok tredjeklasse der.
Etter at jeg var ferdig paa gymnaset tok jeg opp igjen flere eksamner som privatist, pluss at jeg tok full fordypning i biologi i tillegg, for aa faa full poengpott til soekning til medisinstudiet.
Jeg har til sammen avlagt eksamen ved 4 forskjellige gymnas i tre forskjellige byer/fylker, inkludert det soerligste og nest nordligste fylket i norge...
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!