Dom säger det.
Dom säger det.
Började omvårdnadslinjen igår. Då var det hemskt. Idag kändes det bättre och jag har redan skaffat lite vänner. Kanon. Fyra killar och 22 tjejer. ^^
Men som Pierren sa, det känns dumt att läsa en linje med så lite plugg när man liksom har 305 poäng från högstadiet... :/
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
idag så var det min första skoldag.. känns tråkigt att vi kommer att börja med vanliga lektioner redan imorgon, visst det kommer inte att vara hela dagen, men första veckan ska väl vara lite slapp
Jag vill inte vill inte vill inte.
vilken färg har själen älskling?
oh, börjar på omvårnadspogramet på torsdag. känner mig nervös nu när tankarna om det är rätt eller fel att gå det kommer upp.fast får hoppas på det bästa ju
![]()
Tänd eld på dina tankar
Med dina svarta tysta tårar
Och vi vet och du vet allt tar slut
Ska börja tvåan nu... Idag, känns jobbigt, de övertygade mig att jag antingen skulle få byta skola (sökte ju till ett men kom dock inte in), hoppa av (det var iofs bara min tanke kom jag på nu) eller gå om ettan men till slut kom de överens om att jag fick gå tvåan trots ig i några ämnen.
"Getting old is not for sissies."
Det är så härligt att börja ettan, eller hur? Tvåan är inte lika kul... I och för sig, vi får nolla ettor![]()
HahaJädrar vad vi ska plåga våra ettor.
Det var jobbigt att börja ettan, börja tvåan var likvärdigt.
"Getting old is not for sissies."
men vi får inte välja induviduella val eller inrikting förren i 2an... & jag tror inte vi har någon nolling här
Individuella valet är svårt som tusan, du borde vara glad att du har tid att tänka över det.
haha jo kanske det... men är det nån som har haft filosofi här? hur är det?