Om man, som jag, gillar Bob Dylan så rekommenderar jag No direction home! Den var underbar.
Om man, som jag, gillar Bob Dylan så rekommenderar jag No direction home! Den var underbar.
Ja lite mer så kanske. Jag hade förväntat mig nån sorts nervdrama, mannens kamp mot naturen typ. Så blev det ju inte riktigt.
Jag är inget jättefan men jag gillade den skarpt ändå. I'm not there också, speciellt scenerna med Blanchett.
http://foto.stilren.se - portfolio
Jag såg Black Swan, gör det ni med!
Jag pallade inte vänta då jag var så peppad och såg den på ett fulvis.
Tror den är värd att vänta till svensk biopremiär. Jag kommer nog se den då igen.
Misstänker att det är en film man kommer se flertalet gånger i livet.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com
Fantastisk film!
Fantastisk är även "Winter's Bone" som har Sverigepremiär idag, men visades under Stockholms Filmfestival i november. Jag hoppas verkligen att Natalie Portman och Jennifer Lawrence nomineras till Oscar för sina respektive huvudroller i de båda filmerna. Väl där sätter jag mina pengar på Jennifer Lawrence.
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2011-01-07 klockan 14:59.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Nu har jag sett "Den enfaldige mördaren".
King kong - Peter jacksons version. Måste säga att utav alla han gjort så är de här den klart bästa. Ger den en 5a för sin genre...
Jag vill bara påpeka att automatvapen aldrig sett Se7en. Jag är rädd.
Black Swan var väldigt bra.
"Brad Pitt uppges vara i det närmaste klar för att spela John Lennon i en kommande film om rockstjärnans liv.
47-årige Pitt sägs redan ha träffat Yoko Ono, som uppges vara imponerad av filmstjärnans Liverpool-accent.
...
Troligtvis kommer Brad Pitt både producera och stå framför kameran. Än så länge har ingen regissör knutits till filmen."
Konstigt tycker jag. Men antar att det kan bli bra. Kanske.
Senast redigerat av e-a den 2011-01-08 klockan 12:12.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod