men kolla upp masque of the red death då
en av de bästa filmerna jag sett
men kolla upp masque of the red death då
en av de bästa filmerna jag sett
senaste rekommendationen från mig blir:
aeon flux med charlie thereon...stavar säkert efternamnet fel...whatever. sjukt snygg film och smart. även om slutet är aningen b...så helt klart sevärd
Jasså det säger ni
DONNIE DARKO! världens bästa film. lätt.
The butterfly effect och Amelie från Montmartre är också väldigt bra.
tns: se T3, den är faktiskt bättre än vad de flesta säger. Den är långt ifrån T2, men ändå värd att se. Hade Terminator-maraton häromdagen och insåg att det finns klass även i T3.
Alla tarantino-filmer är måsten, även om Jackie Brown kanske inte är lika bra som hans övriga filmer.
Andra grymma filmer: Clockwork Orange, Se7en, Forrest Gump, Big Fish, Star Wars, Lord of the rings, Smala sussie, Donnie darko, The butterfly effect, Edward scissorhands, Amelie from montmartre, Matrix, Batman begins, Trainspotting, Truman show, Natural born killers, American history x, the green mile, the ring (amerikanska).... man kan hålla på i evigheter.
alltså...är det bara jag som tycker att daniel craig ser ut som vladimir putin
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
The shining är riktigt välgjord, dom bygger upp stämningen på ett så bra sätt!
Min favoritfilm är och förblir Boondock Saints.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Mandomsprovet är bra, den rekommenderar jag.
Ninotchka, Drottning Kristina och I hetaste laget är också bra filmer.
Greta Garbo och Marilyn Monroe är grejen.
Stulna År med Winona Ryder och Timmarna med Nicole Kidman är också mycket sevärda.
Senast redigerat av Melody den 2007-08-03 klockan 21:34.
mandomsprovet gillar jag också väldigt mycket