little miss sunshine
en film jag aldrig hade sett om inte en person sagt att det är en måste film att se. lätt 5a. får med så mycket...
4 nyanser av brunt
men man ska gilla killing-gänget för att uppskatta och orka se den här.
little miss sunshine
en film jag aldrig hade sett om inte en person sagt att det är en måste film att se. lätt 5a. får med så mycket...
4 nyanser av brunt
men man ska gilla killing-gänget för att uppskatta och orka se den här.
Junebug: Det var länge sedan jag såg en film med så makalösa skådespelarinsatser. Skrämmande bra.
El laberinto del fauno (Pans labyrinth): Är utan tvekan en av de bästa filmerna från 2006. Otroligt vacker och våldsam fantasy.
I'm drowning in time to a desperate beat
25th hour.
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
vi såg parfymen igår.
helt sjukt underlig film. egentligen.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
vilken färg har själen älskling?
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jag har också sett den filmen nyss, den var verkligen konstig.
Våra fötter är en meter
över marken
Jag började läsa boken. Jag kom till ungefär halva, men jag tröttnade. och satte den i bokhyllan.
Våra fötter är en meter
över marken
vi såg pleasantville igår på tv4 film. digitaltv i huset i perstorp. skum film. men det känns om att nåt underliggande budskap ska skina igenom jävligt mycket. orkade bara inte bemöda mig om vilket. dessutom var det jävligt mycket peter parker över tobey maguire. innan han blev biten av spindeln då alltså...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
jag såg the 300 för nån vecka sen
den var ball
Senast redigerat av StandInSilence den 2007-09-24 klockan 13:31.