rekommenderar inte shaun of the dead. stor besvikelse...
rekommenderar: fuhrerns elit, colletaral samt hot fuzz
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
rekommenderar inte shaun of the dead. stor besvikelse...
rekommenderar: fuhrerns elit, colletaral samt hot fuzz
vilken färg har själen älskling?
Peter Stormare är en fruktansvärt dålig skådespelare.
http://foto.stilren.se - portfolio
Hur kan du rekommendera Hot Fuzz men kalla Shaun of the Dead en stor besvikelse? Det är ju liksom exakt samma humor och samma personer som gjort båda filmerna för den delen. Sen att Shaun of the Dead är bättre än Hot Fuzz är ju en annan femma.
Såg om Apocalypse Now i helgen, se den om ni inte gjort det.
Det behöver ju inte alls betyda att dom är lika bra. Ta tex " 40-year-old virgin" och "Knocked up" som också är gjorda av ungefär samma människor. 40-year-old virgin är överlägset nåt av det värsta jag sett i hela mitt liv, medan knocked up faktiskt var riktigt rolig (och jag brukar inte gilla de typerna av filmer).
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Någom har säkert redan tipsat om dessa filmer, men jag orkar inte kolla igenom allt.
Amelie från Montmarte - Världens vackraste film, utan tvekan. På franska dessutom, kärlekens språk.
Napoleon Dynamite - skön enkel humor, med en av världens koolaste huvudrollsinnehavare
Gosskören - Så sjukt bra, också fransk.
Torkel i knipa - Vad behöver man säga? Sveriges roligaste halvanimerade film, helt sjuk.
Nåja, om ni får tid över borde ni verkligen se dem
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
http://foto.stilren.se - portfolio
tror jag ska lägga mig och se på Ilsa- haremkeeper of the oil sheiks om en stund
Romeo&Julia. klassikern på film som är så dunder bra. Gamla brandoms favoriten som fortfarnde sitter kvar.
sviken, besvinken och förstörd.
någon som vet vad den 3e eller 1a filmen heter...kan 2 filmer den ena är: old boy och den andra är: lady vengence. någon som vet i vilken ordning man ska se dom och vad den 3e heter?
A Clockwork Orange. Om någon är ute efter anti-mainstream.
Helt sjuk film om en sjuk människa i en sjuk värld. Framtiden har inga glädjeämnen att erbjuda om man ska tro filmen.
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.