hahahahaha
Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
Så ta mig med till drömmarnas land...
Den skolmassakern var väl inte den första gången någon sköts ihjäl? Någon kommer alltid finna någonting känsligt, givetvis skall man inte förringa att denna någon känner så. Antagligen hade flera svenskar reagerat kraftigt ifall denna box hade haft en hammare på omslaget och släppts i samband med morden i Arboga. Hursom, skulle det inte vara första gången någon blivit mördad av en hammare heller. Personligen tror jag inte att boxens utseende kommer vara lika känslosamt laddad, som den är för några, om några månader.
Men herreguuud vilken jävla skitstil av er svenskar i denna tråden. Gå o göm er. Får nog av detta forum nu.Hej med er
hahahah det e så typiskt att det alltid ska bli sånt liv när kent gör något, t.ex sist när tts omslaget va klart, så va det sjukt många som klaga på det!
Förstår inte vad problemet är? En pistol? Varför blir man upprörd över det liksom?
Orka!
Det är en pistol som skjuter salut för 17 år med Kent.
Ni kan släppa den där bomben nu.