Ska jag börja prata om min barndom så blir det ingen rolig stämning.
Ska jag börja prata om min barndom så blir det ingen rolig stämning.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
När jag var liten blev jag jagad av gäss hahaha
Och en gång så var vi i en dinosauriepark eller nåt, en stor byggnad med dinosaurier i naturlig storlek, det var mörkt därinne och massa ljudeffekter. Jag var skiträdd och grät.
Vilka trauman
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Precis det där var jag också med om. Jag var jätteintresserad av dinosaurier så min pappa tog med mig till en dinosaurieutställning (på parken zoo?) med jättestora dinosauriemodeller och jättehöga ljudeffekter men jag vågade inte ens gå in utan stod bara i dörröppningen och grät.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Mina föräldrar såg till att slå mig tillräckligt för att jag inte skulle minnas något. *dålig humor*
Jag är nöjd med min barndom. Mycket nöjd. Håhåjaja.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
jag tror en del inte behöver prata om sin barndom. har man gått igenom den och gått vidare så varför skulle man liksom?
finns ju roligare saker att prata om som tex framtiden, drömmar och mål.
jag är inte så intresserad av folks förflutna. det är ju den de är idag och det de vill nu som är intressant..ialfl för mig
resten är ju historia.
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
Tack för att du väckte mig från min glamourifiering utav barndomen.
Det stämmer det du skriver och ända från start till idag har det varit, tja, hemskt. Men jag hade en i klassen som bodde rätt nära jag kunde gå hem till och spela TV-spel med. Det var ett ljus i mörkret.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Tur att jag föredrar tjejer då, och inte lär få några biologiska barn... Om jag slutar mitt singelliv med en tjej, dvs.
Nej, men skämt åsido.
Jag har haft(och har) en både bra och dålig uppväxt. Är 14.
Varti utfrusen större delen av mitt liv, fått vänner nu.
Varit mullig, blev mobbad, blev smal, och nu tycker folk att jag är anorektier, vilket jag inte är.
Förr kallades jag fjortis för min gulliga flickstil, nu emo för mina svarta kläder.
Jag bråkar jämt med min pappa, men har världens underbaraste mamma.
Hatar ena delen av min släkt men älskar den andra.
Haft mina värre depressioner, och dom mindre värre.
Jag har sett(och ser) folk bli gamla och sjuka, och tyna bort, men också upplevt mycket bra med dem.
Det har varit, och är en berg och dalbana, precis som livet är, och ska vara.