Sidan 16 av 19 FörstaFörsta ... 678910111213141516171819 SistaSista
Resultat 226 till 240 av 276

Ämne: bojkott!

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    En fråga bara. Gäller bojkotten bara att inte skriva eller ska ni inte vara inne och läsa heller?
    Tycker de är fusk om de är inne och läser, ingen riktig bojkott då

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Flaskbottnadgaphals Visa inlägg
    Jag håller helt med dig.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

I PMet jag fick från tt framgår det inte vad bojkotten innebär.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    I PMet jag fick från tt framgår det inte vad bojkotten innebär.
    Låter välorganiserat.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag finner av någon anledning detta väldigt roande.
    Vet inte varför dock
    Du är musiken

Blogg

Adam K.
    Guest

Standard

Dock (för att direkt ställa mig på tvären) tycker jag att det fortfarande är en bojkott även om de läser i trådarna. ; )

Poängen är ju att visa vad forumet kommer bli utan dem. De vill ju inte minska på antalet inloggade eller så, för det brukar ju ofta vara många inloggade samtidigt som inte gör något annat än läser.

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    Jag finner av någon anledning detta väldigt roande.
    Vet inte varför dock
    Tycker bojkotten är ganska gullig, att de tror att de kommer saknas så mycket i en vecka. Känns som man tar sig själv på väldigt stort allvar då

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Låter välorganiserat.
    Det var från tt så vad förväntar du dig?
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Tycker bojkotten är ganska gullig, att de tror att de kommer saknas så mycket i en vecka. Känns som man tar sig själv på väldigt stort allvar då
    Jaa, jag håller med namokab, det blir skönt utan allt onödigt gnäll!
    (läs inte diskussioner/åsikter nu, som vissa andra vill få mitt "gnäll" till)

Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Nämen titta, det var ju precis så det gick till i bildtråden!
    Nämen titta, det var det jag ville påpeka! Skulle kanske lagt till en ironi-stämpel på inlägget

Vidhåller fortfarande att en bojkott utan krav eller åsikter är tandlös. Jag kommer bojkotta bojkotten måndag, tisdag och onsdag den här veckan, sådeså.
    Mr Orange

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    du har inte läst huldas inlägg förmodar jag?

och om du har det men inte så förstår så orkar jag inte förklara något du ändå inte kommer fatta...no offens
    Om Huldas inlägg är skrivet i den här tråden så har jag det. OT-diskussion pågick i en tråd, moderatorerna varnade, det fortsatte, de varnade igen, det fortsatte och Hulda var då en av dem som skrev OT. Hon fick en varning. Korrekt?

Och varför skulle jag inte ta illa upp för att du uppenbarligen inte tycker att jag är intelligent nog för att förstå något sånt?

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Enligt mig i Bildtråden som blev låst. Åtminstone när det handlade om South Park, som faktiskt kändes väldigt relevant till trådens ämne (tro inte på allt du ser på internet).

Sen var det ju olyckligt att denna tanke kom precis när moderaterna var assura på hela tråden.

Sådant off-topic tycker jag ska få överleva. Sidospår som faktiskt inte mår bra i en egen tråd då de ändå ska diskuteras för stunden. Om det går för långt? Då får en moderator komma in och säga "Barn, barn! Nu flyttar jag allt ni har skrivit till en ny tråd istället!".
    Men det var ju just som du skrev. Tråden var redan nerlusad med skräp och South Park-inläggen blev då en del av det. I en tråd som sköttes ordentligt tvivlar jag starkt på att detta hade renderat några varning.

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Fatta vilket trevligt forum vi kommer att få nästa vecka när alla gnällspikar bojkottar forumet!

Jag älskar bojkotten. Skål tamejfan!

Tidigare i tråden så skrev jag om varför jag tycker att det är dumt med en massa onödigt OT. Kommentarer?
    Citat Ursprungligen postat av MrHenko Visa inlägg
    Jag har inte tid att läsa Kentforumet flera timmar varje dag. Så när jag går in och läser så vill jag kunna vara säker på att trådarnas innehåll är ungefär det som de utger sig för att vara. Besöker jag "Bilder på forumare"-tråden så är det för att jag vill se bilder på forumare/forumiter, läser jag "Matrecept"-tråden så vill jag förmodligen hitta ett matrecept etc. Jag har inte varken tid eller lust att vada igenom 1000 miljoner skräpinlägg. Därför tycker jag att det är bra att moderatorerna är inne och säger till när saker spårar ur, varnar när det inte följs och stänger av när det fortsätter trots varningar.

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Tycker dom ska dela upp övrigt i två delar då.

Seriöst
    Och
    Mindre Seriöst

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

MrHenko, du har haft många bra poänger i den här debatten och den där OT-aspekten är definitivt relevant. Kanske är det en annan sida av den här debatten som ingen orkar konfrontera för att du har så rätt.

Ibland kan jag tycka att folk är dåliga på att flytta OT-debatter till andra trådar när så vore möjligt. Problemet är att det inte alltid är så lätt att hitta en lämplig annan tråd och risken finns att man skapar en ny tråd som är redundant.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Mr Henko, ett tips i all välmening är att om du letar efter ett recept så är det bättre att gå ut på recept.nu eller arla.se
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Fatta vilket trevligt forum vi kommer att få nästa vecka när alla gnällspikar bojkottar forumet!

Jag älskar bojkotten. Skål tamejfan!
    sorry men nu måste jag skriva något som jag egentligen inte får skriva eftersom jag riskerar bann på livstid om jag gör det MEN du är en av de som startat absolut utan tvekan, MEST trådar, på detta forum. många nonses trådar för att lätta upp stämningen. skapa positivitet yadayada

du kunde inte förstå varför det inte var okej, varför de blev låsta yadayada men du rullade snällt runt på mattan och så var de inget mer med det..

TILLS lilla stina blev bannad för något, ingen aning om vad, då postade du i hennes ära en halvnaken bild på dig själv för att i hennes ära, stödja/ge henne upprättelse och ditt syfte med den bilden var, enligt dig själv, att stödja stina pga att hon blivit felaktigt bannad och då ville du också bli bannad...eeeeeh

de var ju...konstruktivt.

men nu helt plötsligt så är alla gnälliga och moderatorerna helt fantastiska i sitt jobb...vända kappor...någon?
    Senast redigerat av tigertindra den 2009-05-10 klockan 20:18.

Sidan 16 av 19 FörstaFörsta ... 678910111213141516171819 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •