I PMet jag fick från tt framgår det inte vad bojkotten innebär.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Jag finner av någon anledning detta väldigt roande.
Vet inte varför dock
Dock (för att direkt ställa mig på tvären) tycker jag att det fortfarande är en bojkott även om de läser i trådarna. ; )
Poängen är ju att visa vad forumet kommer bli utan dem. De vill ju inte minska på antalet inloggade eller så, för det brukar ju ofta vara många inloggade samtidigt som inte gör något annat än läser.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Om Huldas inlägg är skrivet i den här tråden så har jag det. OT-diskussion pågick i en tråd, moderatorerna varnade, det fortsatte, de varnade igen, det fortsatte och Hulda var då en av dem som skrev OT. Hon fick en varning. Korrekt?
Och varför skulle jag inte ta illa upp för att du uppenbarligen inte tycker att jag är intelligent nog för att förstå något sånt?
Men det var ju just som du skrev. Tråden var redan nerlusad med skräp och South Park-inläggen blev då en del av det. I en tråd som sköttes ordentligt tvivlar jag starkt på att detta hade renderat några varning.
Tidigare i tråden så skrev jag om varför jag tycker att det är dumt med en massa onödigt OT. Kommentarer?
Henrik / MrHenko / Kalkyl
Hemsida/Blogg: http://henrikcarlsson.se Musiken: http://henrikcarlsson.se/category/musiken/ - Podcast: henrikcarlsson.se
MySpace: http://www.myspace.com/professorkalkyl - Twitter: http://twitter.com/synvila
Tycker dom ska dela upp övrigt i två delar då.
Seriöst
Och
Mindre Seriöst
MrHenko, du har haft många bra poänger i den här debatten och den där OT-aspekten är definitivt relevant. Kanske är det en annan sida av den här debatten som ingen orkar konfrontera för att du har så rätt.
Ibland kan jag tycka att folk är dåliga på att flytta OT-debatter till andra trådar när så vore möjligt. Problemet är att det inte alltid är så lätt att hitta en lämplig annan tråd och risken finns att man skapar en ny tråd som är redundant.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Mr Henko, ett tips i all välmening är att om du letar efter ett recept så är det bättre att gå ut på recept.nu eller arla.se
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
sorry men nu måste jag skriva något som jag egentligen inte får skriva eftersom jag riskerar bann på livstid om jag gör det MEN du är en av de som startat absolut utan tvekan, MEST trådar, på detta forum. många nonses trådar för att lätta upp stämningen. skapa positivitet yadayada
du kunde inte förstå varför det inte var okej, varför de blev låsta yadayada men du rullade snällt runt på mattan och så var de inget mer med det..
TILLS lilla stina blev bannad för något, ingen aning om vad, då postade du i hennes ära en halvnaken bild på dig själv för att i hennes ära, stödja/ge henne upprättelse och ditt syfte med den bilden var, enligt dig själv, att stödja stina pga att hon blivit felaktigt bannad och då ville du också bli bannad...eeeeeh
de var ju...konstruktivt.
men nu helt plötsligt så är alla gnälliga och moderatorerna helt fantastiska i sitt jobb...vända kappor...någon?
Senast redigerat av tigertindra den 2009-05-10 klockan 20:18.