Vad fan ska det vara bra för?
Äh, skärpning!
Vad fan ska det vara bra för?
Äh, skärpning!
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Fixar du så whys not.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag kirrar kanal då.
Behöver dock fem idlers för att på L.
Och Kent är upptaget, så vi måste ha ett bra namn på kanalen.
Tänkte skriva några av mina tankar kring det här med avstängningar, regler etc eftersom jag gillar ett hårt hållet forum.
Jag har inte tid att läsa Kentforumet flera timmar varje dag. Så när jag går in och läser så vill jag kunna vara säker på att trådarnas innehåll är ungefär det som de utger sig för att vara. Besöker jag "Bilder på forumare"-tråden så är det för att jag vill se bilder på forumare/forumiter, läser jag "Matrecept"-tråden så vill jag förmodligen hitta ett matrecept etc. Jag har inte varken tid eller lust att vada igenom 1000 miljoner skräpinlägg. Därför tycker jag att det är bra att moderatorerna är inne och säger till när saker spårar ur, varnar när det inte följs och stänger av när det fortsätter trots varningar.
Skräptråden då? Jag kan hålla med om att det blir tjatigt när bara två människor skriver med varandra flera sidor i rad under kort tid.
Det kan inte sammanfattas bättre än så. Dock kan jag tänka mig att högaktningsfullt skita i den tråden, så från min synvinkel så får alla fåna sig så mycket de vill i den.
Så kan det vara. Men samtidigt så kan det vara en grogrund för mycket gnäll om alla ska behöva vara sina egna trådars poliser. Poängen med moderatorer är ju just att någon/några särskilt utvalda ska hålla ordning på diskussionen/diskussionerna.
Henrik / MrHenko / Kalkyl
Hemsida/Blogg: http://henrikcarlsson.se Musiken: http://henrikcarlsson.se/category/musiken/ - Podcast: henrikcarlsson.se
MySpace: http://www.myspace.com/professorkalkyl - Twitter: http://twitter.com/synvila
* Welcome to the QuakeNet IRC Network
* Now talking in #kentis
Jag är ju ensam.
Ni är ju makalösa. Känner inte att varken bojkotten eller tråden är särskilt seriös.
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
Ja, men det är inte så lätt för alla som kom efter det att veta det. Men visst har du rätt. Folk snackar om att det är dålig stämmning här nu men herregud vad man inte vet vad man pratar om då.
Så när Lovisa säger till lägger ni ner men när en moderator säger till så ignoreras det?
Nämen titta, det var ju precis så det gick till i bildtråden!
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"