detta meddelande som följer är på order av automatvapen:
Som ni kanske har märkt så har forumet under den senaste tiden gått mot sämre tider. Forumiter börjar störa sig mer och mer på varandra och moderatorerna spär på irritationen med sin frikostiga poängutdelning.
Därför skulle jag vilja uppmana er alla färgklickar här på forumet att under en veckas tid bojkotta forumet mellan datumen:
Måndagen den 11:e T.om Måndagen den 18:e Maj.
Ett uttryck för vårat missnöje och ett tydligt statement att forumet inte vore samma sak om inte våra planlösa diskussioner surrade här.
Gör det för oss. Gör det för det gamla forumet. Gör det för yttrandefriheten.
.................................................. .................................................. .........
jag har pmat de som skriver mest i detta forum om någon blivit utan så skapar jag denna tråd så att alla som vill kan delta också.
de som vill kan skriva in sina namn och anledningen till att de deltar. gör din röst hörd så kanske moderatorerna någongång förstår, kanske tom mh
jag anser att stämningen här har blivit värre än vad den varit. fler varningar, fler bannade och det som, did it for me är att man får inte ens skriva till varandra i en skräp-tråd. va e de för forum liksom? vi finns här för kent skull men mellan skivor så har vi skapat en liten värld här inne. och den världen börjar kännas väldigt begränsad nu och även tråkig.
reglerna för spam och exakt vad som gäller behöver förtydligas. man får inte skriva bög men man får skriva fag..är inte de samma sak?
man får inte posta för många bilder i en skräptråd...okej. och man får inte skriva för många inlägg till varandra i en skräptråd..okej igen. men sen ser man en moderator göra exakt det efter några dagar. så nä jag är inte med.
och vad är de som är så farligt med att starta några fåniga trådar? om de finns någon här som kommer ihåg majs tråden och hur rolig den tråden blev, de förstår vad jag menar...
de andra trådarna dör ju liksom ut...
det är ett forum och på ett forum så SKA man enligt mig interagera med varandra. annars har ett forum förbrukat vad den är till för.
så gör som ni vill..följ med eller stå still.
det finns ett undantag och det är att om jocke skriver något så får ni givetvis svara på det och även om de startas ett fråga kent.
jag/vi som startar de här är inga *pip* utan är relativt grå i vår skala.
men kom igen nu...ta tillbaka forumet så de blir en trevlig stämning här igen..
så antingen om du vill visa ditt missnöje eller visa sympati gentemot forumare som blivit avstängda för nonsens, var tyst, så får vi se hur roligt det här forumet är..inte så roligt..tror jag.
avslutar med vad henrik skrivit i forumreglerna:
"Kom ihåg, reglerna finns inte till för att sysselsätta moderatorer, de finns till för besökarnas skull! Genom att följa dem hjälps vi alla åt att skapa ett så bra forumklimat som möjligt."