Det är ju inte enda gången en tråd blivit låst sådär heller. Bilder på forumare var låst några dagar en gång förut också. Även skräptråden har blivit låst ett par timmar (eller vad det nu var) för att två eller tre personer larvade sig.
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Det är ju inte enda gången en tråd blivit låst sådär heller. Bilder på forumare var låst några dagar en gång förut också. Även skräptråden har blivit låst ett par timmar (eller vad det nu var) för att två eller tre personer larvade sig.
Hur som helst, tror inte det hjälper med nån bojkott så det tänker jag inte ställa upp på.
Jag måste bara upprepa vad jag skrev i skräpen...En bojkott är ändå ett ganska stillsamt sätt att visa sitt missnöje på. Inga påhopp eller personangrepp, och åsikterna är (mycket tack vare dig) redan framförda.
Faktum är att jag tror att bojkotten kommer att gå värst åt oss som bojkottar, då ju många av oss kan sägas vara ganska beroende...
De som inte saknar oss kommer ju knappast att lida!
(och megalomania, bara för att det inte är första gången en tråd stängs så behöver det ju inte betyda att det är rätt- kollektiva bestraffningar är aldrig rätt väg att gå)
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod