Välkommen till arkivversionen av Kentforumet!

Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.

Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.

När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.

Sidan 19 av 19 FörstaFörsta ... 910111213141516171819
Resultat 271 till 276 av 276

Ämne: bojkott!

Erfaren medlem megalomanias avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det är ju inte enda gången en tråd blivit låst sådär heller. Bilder på forumare var låst några dagar en gång förut också. Även skräptråden har blivit låst ett par timmar (eller vad det nu var) för att två eller tre personer larvade sig.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Hur som helst, tror inte det hjälper med nån bojkott så det tänker jag inte ställa upp på.

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av megalomania Visa inlägg
    Det är ju inte enda gången en tråd blivit låst sådär heller. Bilder på forumare var låst några dagar en gång förut också. Även skräptråden har blivit låst ett par timmar (eller vad det nu var) för att två eller tre personer larvade sig.
    Jasså, det har jag missat isåfall. Har inte varit aktiv här så länge tror jag.

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Ja, det är egentligen detta jag har reagerat mest på. Just stängningen. Sen hänger just stängningen ihop väldigt bra med snacket om "vad är spam, varför inte offtopic" och så vidare.

För övrigt tycker jag att moderaterna gör ett väldigt bra jobb, men även de som gör ett bra jobb kan förbättra sig. Det gäller dock att komma med kritik som fungerar på flera plan, inte bara radikala åtgärder och hat som inte leder någonstans.
    Jag måste bara upprepa vad jag skrev i skräpen...En bojkott är ändå ett ganska stillsamt sätt att visa sitt missnöje på. Inga påhopp eller personangrepp, och åsikterna är (mycket tack vare dig) redan framförda.
    Faktum är att jag tror att bojkotten kommer att gå värst åt oss som bojkottar, då ju många av oss kan sägas vara ganska beroende...
    De som inte saknar oss kommer ju knappast att lida!

(och megalomania, bara för att det inte är första gången en tråd stängs så behöver det ju inte betyda att det är rätt- kollektiva bestraffningar är aldrig rätt väg att gå)
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    ...
    (och megalomania, bara för att det inte är första gången en tråd stängs så behöver det ju inte betyda att det är rätt- kollektiva bestraffningar är aldrig rätt väg att gå)
    Nej absolut inte. Var ju just precis det jag menade. Just det enda jag finner väldigt lustigt. Att de stänger bilder på forumare, kollektiv bestraffning ja.

Det har varit fel de andra gångerna också.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Jasså, det har jag missat isåfall. Har inte varit aktiv här så länge tror jag.
    Nej det var väl antagligen i höstas så vet inte om du var lika aktiv då.

Sidan 19 av 19 FörstaFörsta ... 910111213141516171819

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •