Sidan 12 av 19 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516171819 SistaSista
Resultat 166 till 180 av 276

Ämne: bojkott!

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sockeeer Visa inlägg
    åh va löjligt det här är. Om det inte hade varit pga bilder på forumare tråden så hade inte den här diskussionen ägt rum. Och moderatorerna sa till dom som var jobbigt ot men dom lyssnade inte. ta konsekvenserna.
    Visst kan jag tycka att det kan vara lite väl strängt ibland... men snälla, let it go så att forumet kan återgå till det vanliga.
    Varför ska vi som inte gjort något få ta del av andras konsekvenser?

Forumet kommer inte kunna återgå till det vanliga om inte alla kort läggs på bordet i detta fall.

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Okej, jag förstår att du och jag har olika sätt och se på saker. Jag respekterar det du säger men kommer inte ändra mig.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Varför ska vi som inte gjort något få ta del av andras konsekvenser?

Forumet kommer inte kunna återgå till det vanliga om inte alla kort läggs på bordet i detta fall.
    Ja det kan jag hålla med om.
    Men då kan väl en ny regel instiftas att dom som inte sköter sig blir helt enkelt avstängda och dom som sköter sig får fortsätta bruka trådarna...
    usch va komplicerat allt ska bli hela tiden..

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sockeeer Visa inlägg
    Ja det kan jag hålla med om.
    Men då kan väl en ny regel instiftas att dom som inte sköter sig blir helt enkelt avstängda och dom som sköter sig får fortsätta bruka trådarna...
    usch va komplicerat allt ska bli hela tiden..
    ja. det är ju det som är rättvisa!

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anna.92 Visa inlägg
    ja. det är ju det som är rättvisa!
    justice, kom ihåg, justice!

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Tycker ni inte att ni drar lite väl höga växlar på det här? En tråd stängdes och öppnar snart igen. Några människor som inte skötte sig blev avstängda. Case closed, livet går vidare, efter regn kommer solsken osv.

(Detta är alltså inte bara riktat till dig Adam utan till alla som är, i mitt tycke, överdrivet uppjagade över det här och de som pratar om bojkott.)

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av MrHenko Visa inlägg
    Tycker ni inte att ni drar lite väl höga växlar på det här? En tråd stängdes och öppnar snart igen. Några människor som inte skötte sig blev avstängda. Case closed, livet går vidare, efter regn kommer solsken osv.

(Detta är alltså inte bara riktat till dig Adam utan till alla som är, i mitt tycke, överdrivet uppjagade över det här och de som pratar om bojkott.)
    Jag håller med dig.

Adam K.
    Guest

Standard

Nej, jag tycker inte att detta dras för långt. Tjaffset har funnits här flera månader nu, och jag tycker att det skulle vara skönt om detta får bli slutet på allting nu. Allt får diskuteras och alla möts på mitten.

Sen så fungerar det inte att säga "men vad är problemet, tråden öppnar ju snart igen!". Läs mina inlägg här och de i den andra tråden, för jag har sagt varför det inte räcker med sådana luddiga svar.

Bojkotten tycker även jag är rätt fånig, för den kommer inte leda någonstans. Jag står inte för bojkott, utan för kommunikation mellan användare och moderatorer.

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Vad sägs om en officiell kent irc-kanal? Där är offtopic topic.
    Det fanns en gång i tiden.. på IRC-net vill jag minnas. Vet inte om den finns kvar? kent.nu hade även en java-applikation (eller ngt liknande) som kopplade upp mot den kanalen..
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Bästa inlägget i debatten hittills

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Det fanns en gång i tiden.. på IRC-net vill jag minnas. Vet inte om den finns kvar? kent.nu hade även en java-applikation (eller ngt liknande) som kopplade upp mot den kanalen..
    Det fick bli en ny kanal.
    #kentis på qnet.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Flaskbottnadgaphals Visa inlägg
    Bästa inlägget i debatten hittills
    Är det isåfall bättre att problem aldrig blir lösta, och att ilskan fortsätter ett par månader till?

Nej, jag står inte för bojkotten. Vad tycker du personligen är "för höga växlar"? Står till exempel jag för det?

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Adam K. uttrycker sig mycket väl!
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Nej, jag tycker inte att detta dras för långt. Tjaffset har funnits här flera månader nu, och jag tycker att det skulle vara skönt om detta får bli slutet på allting nu. Allt får diskuteras och alla möts på mitten.

Sen så fungerar det inte att säga "men vad är problemet, tråden öppnar ju snart igen!". Läs mina inlägg här och de i den andra tråden, för jag har sagt varför det inte räcker med sådana luddiga svar.

Bojkotten tycker även jag är rätt fånig, för den kommer inte leda någonstans. Jag står inte för bojkott, utan för kommunikation mellan användare och moderatorer.
    Jag har läst dina inlägg och alla andras inlägg. Jag har omväxlade hummat, nickat, slagit mig för pannan och gapskrattat. Jag tycker att den proteststorm som uppstått är helt vansinnig, du tycker inte det. Jag vill bara att alla ska ta ett djupt andetag och läsa igenom vad ni egentligen skriver och se på vilket stort allvar ni tar det här. Man skulle kunna tro att en oskyldig människa har dömts till fängelse eller något liknande.
    Spänn av lite!

(Ännu en gång, det här riktar sig inte bara till Adam.)

Adam K.
    Guest

Standard

Jag har läst dina inlägg och alla andras inlägg. Jag har omväxlade hummat, nickat, slagit mig för pannan och gapskrattat. Jag tycker att den proteststorm som uppstått är helt vansinnig, du tycker inte det. Jag vill bara att alla ska ta ett djupt andetag och läsa igenom vad ni egentligen skriver och se på vilket stort allvar ni tar det här. Man skulle kunna tro att en oskyldig människa har dömts till fängelse eller något liknande.
    Spänn av lite!

(Ännu en gång, det här riktar sig inte bara till Adam.)
    Bra att det inte riktar sig till mig. Jag känner mig rätt jordnära i denna storm, och förstår inte varför en bojkott i en vecka skulle vara bra till exempel.

Är mest trött även jag på att folk hela tiden utrycker ilska över att de inte hajar varför en del saker händer här på forumet.

Sidan 12 av 19 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516171819 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •