7. Du bör hålla en positiv och vänlig ton, och inte i onödan provocera. Uppträd på ett trevligt och civiliserat sätt. Personangrepp, hets mot folkgrupp och liknande är givetvis inte tillåtet. Följ allmän "netikett".
7. Du bör hålla en positiv och vänlig ton, och inte i onödan provocera. Uppträd på ett trevligt och civiliserat sätt. Personangrepp, hets mot folkgrupp och liknande är givetvis inte tillåtet. Följ allmän "netikett".
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
jag är beredd att ställa upp på bojkotten, tänkte det redan när automatvapen pmade mig för att protestera mot att det ska vara så löjligt strikt och att moderatorerna är så onödigt kinkiga när trådar spårar ur från ämnet och när folk tramsar och har roligt, tycker exempel det är dåligt när alla stinas roliga tramstrådar låses, hade inte behövts låsas ju, de var ju bara roliga. nu när automatvapen blev avstängd är jag ännu mer på bojkotten. tycker ledordet för bojkotten ska vara mera trams. trams trams trams
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag är snäll mot dig med tanke på hur du beter dig mot mig.
Var glad för att jag är så pass smidig, eller vad du nu vill kalla min "inställsamhet".
Ibland har jag en tendens att skoja om saker i stället för att vara seriös.
All credit till Adam K och andra debattörer som håller sig lugna och objektiva.
Jag försöker ofta vara objektiv och jag förstår inte riktigt varför mitt sätt att skämta om saker skulle vara mer kränkande än annan ironi på forumet. Men jag är inte den som har något emot att ta konstruktiv kritik. Alla är välkomna att framföra personlig kritik på ett sansat sätt på min användarsida.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
jenny hälsar till Tobbe: mycket bra!
Senast redigerat av -hulda- den 2009-05-10 klockan 20:54.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
det här blir roligare och roligare
okej jag har tyckt att moderatorerna varit hårda många gånger, t.ex med tråden om wayfarer-maffian, t.ex när dom låser trådar bara för att en eldig diskussion uppstått
men bli upprörda nu när massor med användare tramsar runt är ju bara konstigt. många loggar förmodligen in här för att läsa vad som händer kring kent och då vill man inte mötas av "wanna marry me sexy gurl? *RAGGAR RUNT*" (album 8-tråden)
Cred till initiativet, det vill säga att man försöker vidta någon sorts åtgärd mot det lite för strikta forumet. Men bojkott? Nja, jag ställer inte upp på det.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Väl talat, Jånna. Du är väldigt sansad och vettig. Jag hoppas du blir glad över att jag tycker det.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
det senaste jag hörde var att stina är tillbaka den 24e
Hehe, tack.Tycker dock inte att jag blivit särskilt dåligt bemött av någon moderator. Det har snarare handlat om missförstånd, och inget jag har sett som otrevligt bemötande.
För även om mina åsikter troligtvis inte kommer förverkligas fullt ut, är jag ju inte arg på någon för det. Jag är snarare glad, för jag tror att det efter denna vecka mycket väl kan bli ett trevligt forum igen.![]()
Senast redigerat av Adam K. den 2009-05-10 klockan 22:01.
Det enda jag har att klaga på är den kollektiva bestraffningen där moderatorerna låser trådar för att ett par personer...ja, spårar ur, helt enkelt. De som bryter mot reglerna ska ha varning, fortsätter de ska de stängas av. Men att låsa tråden är ju onödigt när de personer som förstörde den ändå är avstängda.
När ska den låsas upp igen förresten?
Tobbes inlägg är ju bara pinsamt. Stinas trådar är alldeles för tramsiga.
De som höll på i bildtråden förtjänar sina avstängningar.
Ja, det är egentligen detta jag har reagerat mest på. Just stängningen. Sen hänger just stängningen ihop väldigt bra med snacket om "vad är spam, varför inte offtopic" och så vidare.
För övrigt tycker jag att moderaterna gör ett väldigt bra jobb, men även de som gör ett bra jobb kan förbättra sig.Det gäller dock att komma med kritik som fungerar på flera plan, inte bara radikala åtgärder och hat som inte leder någonstans.