jag vill bara säga tack till alla som är med och försöker göra detta forum till ett mer öppet forum genom att markera det på ett så enkelt sätt genom att helt enkelt INTE skriva nästa vecka.
och vi ses om 1 vecka...kram till alla
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
jag vill bara säga tack till alla som är med och försöker göra detta forum till ett mer öppet forum genom att markera det på ett så enkelt sätt genom att helt enkelt INTE skriva nästa vecka.
och vi ses om 1 vecka...kram till alla
Fatta vilket trevligt forum vi kommer att få nästa vecka när alla gnällspikar bojkottar forumet!
Jag älskar bojkotten. Skål tamejfan!
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Jag tycker att de moderatorerna vi har sköter sig finfint.
Vem skulle annars vara det liksom? Tobbe =p ?
Nej det kan säkert inte alla. Men att bara gå in och klaga är löjligt. Man kan ju göra ett försök iaf.
Och jag kallade inte henne för gnällpotta utan sa att jag tyckte att hon klagade. Och angående Lycka till så var det inte alls sarkastiskt. Det var du som läste det så.
Snacka om att lägga sig på en lägre nivå.
Jag personligen tycker att om du vill snacka om mig så kan du göra det med mig eller nämna mig vid namn istället för att ändå skriva det så klart och tydligt att det inte är någon tvekan om vem du snackar om.
En förändring är på väg så ni har i alla fall fått något att hända. Även om vi (moderatorer) har diskuterat detta innan den här incidenten.
Ät du dina värktabletter själv du, det enda jag tar just nu är ipren mot att det gör lite ont i min nya piercing.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Undrar hur många av de som bojkottar som kommer kunna hålla sig borta från forumet
En fråga bara. Gäller bojkotten bara att inte skriva eller ska ni inte vara inne och läsa heller?
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"