Men starta ett eget forum då för f-n ... Ursäkta får den hårda tonen, men det finns faktiskt allvarliga saker som händer runt om i världen än om några blir avstängda från ett forum eller inte..
Men starta ett eget forum då för f-n ... Ursäkta får den hårda tonen, men det finns faktiskt allvarliga saker som händer runt om i världen än om några blir avstängda från ett forum eller inte..
Det är nu Rebecka95 kommer leva upp till sitt användarnamn och försöka påvisa att anarki är något dåligt. Inväntar episka lols.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Det finns ju alltid saker som är ännu värre som man kan ägna sig åt, man måste ju även kunna tycka till om dom små sakerna.
Visst kan man dra till ett annat forum, men jag tycker det här är det trevligaste kentforumet som finns. Då tycker jag också att det ska vara upp till medlemmarna här att skapa ett forum som de själva vill ha i dialog med moderatorerna, det handlar inte bara om att moderatorerna ska bestämma över medlemmarna. Det är åtminstone inte någon bra väg till ett trevligt forum.
stackars alla som inte fick chatta i bild-tråden, verkligen!
Jag undrar fortfarande vad våra krav är.
Få moderatorernas uppmärksamhet?
Eller bara visa att vi kan bojkotta?
Jag är lite nyfiken på det Utomjording skrev i början av tråden om en tråd med diskussion direkt med moderatorerna där man kan komma med konkreta förslag.
Två till frågor:
Är problemet att moderatorerna är för hårda, rent allmänt?
Är problemet att reglerna är för luddiga?
Mr Orange
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."