Hur många är det som ska bojkotta?
Känns lite dumt att bojkotta om det bara är ett fåtal som är på.
Hur många är det som ska bojkotta?
Känns lite dumt att bojkotta om det bara är ett fåtal som är på.
Signatur.
Nu tänker jag inte vara med på det här, men en vecka?
Ska man tvunget bojkotta något får man väl göra det ordentligt.![]()
When you can live forever, what do you live for?
Vad är våra krav? Vem är vår ledare? Det går ju inte för sig att ha en ledare i exil, och bulvanen och jag kommer inte alltid överens, så vem ska bära fanan?
Mr Orange
Hur lång tid tycker du att man ska bojkotta då?
för du ska ju ändå inte vara med....
Menar mest om det är typ 10 pers som bojkottar så kommer det ju knappt märkas på en vecka? Oftast så jobbar ju folk här och går i skolan hela dagen osv, och alla hänger kanske inte på forumet på kvällarna och då känns inte en vecka som så lång tid.
When you can live forever, what do you live for?
Kanske tänker på det faktum att de som skall bojkotta skriver ofta på forumet och inte klarar mer?![]()
Signatur.
du märker ju hur många det är som skriver eller inte. och du ska ju inte bojkotta för att flertalet väljer att göra det utan du ska bojkotta om du inte upplever forumet som bra. alltså om det är något du inte är nöjd med. annars ska du givetvis inte bojkotta..det är än så länge 17 som är med...
jag har skickat pm till 40 stycken..typ
de här är inget grupptryck de handlar om..utan absolut frivillig bojkott.
och jag tror att 1 veckas tysthet säger tillräckligt. det är en protest även om den är liten. sen är inte sagt att protesten stannar där. de beror ju på om den blir hörd och tas på allvar..eller inte.
men bra att du är nöjd med forumet ialfl![]()
Tycker inte du ska dra förhastade slutsatser.
Ska jag vara med vill jag gärna att det som jag väljer att vara med på ska synas och göra skillnad, annars är det dumt.
Har inte bestämt mig än, men antar att det kommer synas imorgon vad jag valt.
Signatur.
Om 10 personer av oss som brukar skriva mycket här bojkottar forumet, så skulle det ju helt klart märkas. Jag menar, SÅ många är vi inte. Särskilt inte just nu när det känns som att det varit lite halvdött redan ett tag...
Sedan om ingen bryr sig om att några bojkottar så är det väl skitsamma, det kan vara bra att skapa debatt och visa att det är vi som är forumet.
Bojkott? Uhm.. näe.
Man kan väl kanske kombinera det med något slags upprop för ett friare forum där folk kan gå med/skriva på och göra sin röst hörd... En tanke bara. Den här tråden kanske är tänkt att fungera så men det kanske går att göra på ett sätt som får större genomslag och där det blir lite tydligare.
Ursäkta, ta inte illa upp, men gör det inte dig tilll vår "ledare"?
det är ju du som skickat ut all PM liksom...
Så många är det ju inte som skriver här regelbundet/ofta.
tycker att det varit ganska dött den senaste tiden...
jag tror att det kommer märkas lite iaf, men sen vet jag inte vilka som är med?
vilka är det? får man veta namnen?![]()