Och glöm inte att man kan veckla ut konvolutet till Isola så att det bildar hakkors/svastika.
Ja, herregud, man kan nog tyda det mesta man ser och hör på alla sätt och vis, om man bara orkar.
Och glöm inte att man kan veckla ut konvolutet till Isola så att det bildar hakkors/svastika.
Ja, herregud, man kan nog tyda det mesta man ser och hör på alla sätt och vis, om man bara orkar.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Det här är det bästa med Kentforumet! Gillar verkligen sånt här! Så underhållande.
Forresten.. i en msn-samtale med utomjording fant vi jo ut at det er flere satanistiske trekk ved flere av kents album..
voodoo og mannen med ljåen (D&JD)..
Isola-heftet kan vikas ut til en svastika..
djevelblikket hos hunden på b-sidoromslaget??
flere?![]()
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Alltså, jag hittar inte djävulen.
Hjälp mig!
tycker stjärnan som syns i bakgrunden till nya videon liknar en davidsstjärna lite grann. kent tycker förintelsen var bra![]()
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Man kan alltid lita på kentforumet att leverera. Nästan så man borde kunna spela på det på typ unibet eller liknande.
Vad vore jag utan dina andetag?
hahaha men gud (hehe) överanalysera mera burr. kommer bli sjukt kul att få höra jockes åsikt...
alltså, fokusera på musiken istället va, än att vrida och vända upp o ner och ut o in på hela kent.