Sidan 12 av 18 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718 SistaSista
Resultat 166 till 180 av 269

Ämne: satanistiska symboler hos Kent!

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    I sådana fall: "De ljög och bedrog oss på FÖRSAMLINGEN"
    De ljög och bedrog oss i församlingen, trodde jag alltid Kent sjöng - men jag förstod inte vilken kyrka de syftade på att de var med i.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Sundance kid> i församlingen heter det väl då?

"på samlingen" var faktiskt min sons felhörning
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

Medlem cruZZades avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

:O :O :O

Nu har jag hittat något horribelt. 747...om man tar 1 från 7, 1 från 7 och lägger det till 4:an så får man 656. En 5:a är ju i princip en 6 där en linje är lite utsuddad. Så 747 är alltså en djävulslåt? Nu är jag så besviken på kent

Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av joshua Visa inlägg
    Riktigt bra!

Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av cruZZade Visa inlägg
    :O :O :O

Nu har jag hittat något horribelt. 747...om man tar 1 från 7, 1 från 7 och lägger det till 4:an så får man 656. En 5:a är ju i princip en 6 där en linje är lite utsuddad. Så 747 är alltså en djävulslåt? Nu är jag så besviken på kent
    hur räknar du egentligen? tar man en etta var från sjuorna och ger dem till fyran så blir det ju precis 666. Solklart fall av jävulsdyrkan om du frågar mig! ;P

Medlem cruZZades avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anx Visa inlägg
    hur räknar du egentligen? tar man en etta var från sjuorna och ger dem till fyran så blir det ju precis 666. Solklart fall av jävulsdyrkan om du frågar mig! ;P
    Du har helt rätt, jag är visst en matematisk analfabet Men asså.... :O precis som jag misstänkte, 747 är en satanistisk låt

Standard

I have a question for the OP. Personally, I believe that there are a lot of satanic or sun-worshipping bands in our world like U2. They do have a lot of symbolism. Some of them unknowingly follow this because of other people who influence them like possible handlers. I also think that the illuminati are the ones who will bring forward the antichrist who’s going to be satanic if he does exist right? Music has been used with British invasion bands like the Rolling Stones or Led Zeppelin to separate a generation from another with drugs, booze, etc. Both of those bands were heavily influenced by the infamous occulstist Aleisteir Crowley (he supposedly came up with back-masking and is on the cover of the Beatle’s Sgt Pepper’s Album…they only included people they admired on that cover).

For a band to become famous sometimes, they need more than just good music. They have a bloodline connection to the elitists or the illuminati or whatever you call them. Maybe someone in kent has this connection to the elitists or freemasons who often practice a religion similar to Satanism. So maybe kent do have some involvement in Satanism. A lot of bands do so don’t rule it out or make fun of it. It’s very subtle. There’s also numerology but I don’t have enough knowledge on the subjects to understand.

The pentagram is a common satanic symbol tbh. I don't think kent are satanic. I think that they're used and symbolism might be put into their work like their album covers or videos by people in music who might be into satanism because kent are popular and reach a large group of youth in a western country.

(sorry, I don't speak Swedish, I used google translator for the page lol)
    Senast redigerat av SportfreundeFCkeane den 2009-11-04 klockan 01:53.
    reddit.com/r/UKbands

Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Det här blir bara bättre och bättre. Hela musikbranchen är en sammansvärjelse av satanister och djävelskap! Mohahaha!

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av SportfreundeFCkeane Visa inlägg
    They have a bloodline connection to the elitists or the illuminati or whatever you call them. Maybe someone in kent has this connection to the elitists or freemasons who often practice a religion similar to Satanism. So maybe kent do have some involvement in Satanism. A lot of bands do so don’t rule it out or make fun of it. It’s very subtle.
    It is so subtle, I had to put the letters in bold, hehe
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Nybörjare israfromcatv2s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Jag ville inte berätta för er ... men Jocke kommer skriva något om allt detta antingen i inlägget 333 eller 666 ... det beror på hur ond han känner sig.

Standard

Well....U2 for example are probably a band that has some sort of occult connections. They have a lot of sun-worshipping symbols in their music. Their tour for example, the 360 degree tour has them playing in the "Claw" stage....this symbolism is a form of symbolism if you read into that stuff.

But the ironic thing is that Muse were supporting them, Muse have written their last three albums about songs against their illuminati...their last album was called the Resistance. SO I think they're oblivious to it.
    reddit.com/r/UKbands

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av SportfreundeFCkeane Visa inlägg
    But the ironic thing is that Muse were supporting them, Muse have written their last three albums about songs against their illuminati...their last album was called the Resistance. SO I think they're oblivious to it.
    I believe Muse are a truly ironic band, and everything they've said about resistance means they have given in to Illuminati.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

I think SportfreundeFCkeane has seen too many movies too be good for his/her health.
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Standard

HIS. Nah, I don't get this stuff from movies .... they brainwash you if anything. I got it from just doing research online, there are good books and radio shows on it too. Muse were famous before they started wrting anti NWO music.

There's a lot of symbolism in movies too. The Day The Earth Stood Still, 2012, I Am Legend, 28 Days Later, Simpson's movie, The Day After Tommorrow, etc all seem to have common themes in relation to population control and preconditioning for something like a fake plague. I want to know if the person who made this thread came up with any other symbolism for kent. They have 8 + albums, ther's probably more although it's probably just coincidence.

Hans. Nä, får jag inte det här från filmer .... De hjärntvättar dig om någonting. Jag fick det från att bara göra efterforskningar på nätet, det finns bra böcker och radioprogram på det också. Musa var kända innan de började wrting anti NWO musik.
    Det finns en hel del symbolik i filmer också. The Day the Earth Stood Still, 2012, I Am Legend, 28 Days Later, Simpsons movie, The Day After Tomorrow, osv alla verkar ha gemensamma teman i förhållande till befolkningen kontroll och konditionering av något som liknar en falsk pesten.

Jag vill veta om den person som gjorde denna tråd kom upp med någon annan symbolik för Kent. De har 8 + album, jag är säker på att det finns mer men det är förmodligen bara en slump.
    reddit.com/r/UKbands

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

SportfreundeFCkeane:
    Symbolism is one thing.
    Satanism another.
    Satanism sometimes uses symbolism.
    Kent are using symbols. Non-satanic symbols.
    Far from all symbolism is satanic. A minority of that control-game that you mention has anything to do with satansim.

Of course you can find traces of what you're discussing in kent's lyrics, but not satanism.
    Senast redigerat av The Plague den 2009-11-04 klockan 19:23.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Sidan 12 av 18 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •