Jag kan inte se en enda symbol i videon som kan förknippas med just satanism eller djävulsdyrkan. Men det finns flertal symboler som jag tycker liknar de som finns för olika äldre,t.ex romerska, egyptiska och grekiska gudar, till exempel den Halsbands liknande symbolen som visas exempel vid 1:07 liknar symbolen för guden Mercurius ( Mercury ). Ögonen tycker jag liknar Allseende ögat, omgivet av solstrålar, som är egyptiskt.
Stillbilden vid 3:33 ( Tyvärr är det väldigt svårt att få fram bilen i sin helhet ), har först och främst ett oigenkännbart ansikte. Två stycken Tre uddar, tecknen för Neptunus (Neptune) inom Romersk Mytologi, Även killen med sopkvasten kan liknas med Neptunus ( Första scenen ser ju ut som att han står över personen i rullstolen, alltså kan han liknas som en gud och Kvasten kan ju likna en tre udd.) Fyra stycken Kryss som skiljer bort tre uddarna från andra tecken, vilka jag inte känner igen, som har ett vertikalt streck med en ögla i toppen, och ett horizontelt streck vid botten av tecknet.
Pentagramet med "Get Huvudet" I mitten är mer av en kristen symbol än Satanist eftersom Pentagramet används inom Kristendomen.
Punkt nr.4 av original posten, är alldeles för luddig. 18:29-4 förekommer ej på hela den sidan, dock så förekommer 18-29, 4. Dessutom verkar länken vara ett Satanist förbund, och då är det ju inte konstigt att dessa nummer finns med, eftersom att den har bibel referenser, och bibeln lär ju ha ett hundratal siffer kombinationer.
Jag tycker isåfall att det troligare betyder 18 Februari 04. Eftersom 18:29 kan betyda 18 utav 29, Februari är den ända månaden med 29 dagar.
Men att Kent skulle vilja sprida ett Religions budskap med dessa symboler tycker jag är lite långsökt, eftersom dom inte har något sammanhang. Jag tycker att det mer är att dessa symboler blir lika bort stötta av samhället som "Töntarna". Man är rädd för det man inte känner till. Det hela beror också på hur man själv tolkar saker.
Källor från
Www.Wikipedia.Org.