Sidan 6 av 18 FörstaFörsta 12345678910111213141516 ... SistaSista
Resultat 76 till 90 av 269

Ämne: satanistiska symboler hos Kent!

Standard

Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    halvond 333 är hälften av 666 : ) MEN vad är det då? som du ser i den bilden?
    Med halvondlogiken blir alltså 2X666= 1332 dubbelt så ont ?
    subliminal perception är ett välkänt fenomen tror jag för alla som kan något om reklamfilm främst men ska i alla fall tidigare använts mkt i filmer som Hajen.
    Du har nog rätt...jag tycker ansiktet/potatisen ser ut lite som på omslagen till hajenfilmerna!

http://www.jawsmovie.com/fans/erik/DesktopJaws.jpg

Logisk slutsats: kent tyckte inte om filmerna om hajen/kent är för eller emot illegal hajjakt/kent...eh...ja kom på något själv!
    Senast redigerat av Entertainer den 2009-10-18 klockan 10:59.

Medlem Vettvillings avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kostym Visa inlägg
    Där har du "djävulen".
    Vad föreställer bilden på skivan egentligen? Jag tycker det ser ut som en fladdermus...

Standard

Citat Ursprungligen postat av Entertainer Visa inlägg
    Hej kära vänner.

Är ni bekant med "Subliminal perception"? Det kanske finns andra termer som bättre beskriver vad jag tänker på. I alla fall är det en fråga om något som visas en kort stund, kanske så kort så att vi med våra ögon missar det. Tyckte att det kunde vara passande att posta detta i den här tråden även om jag ännu inte vet riktigt vad jag tycker om allt det som tagits upp.

Den här bilden hittade jag när videon fått rulla i 3 minuter och 33 sekunder:
    Det är ju faktiskt riktigt roligt, eller intressant beroende på vilket perspektiv man har. Det är ju nummerologiskt omöjligt att göra en video som är 6 min och 66 sekunder.

Standard

Citat Ursprungligen postat av j3n5 Visa inlägg
    Det är ju faktiskt riktigt roligt, eller intressant beroende på vilket perspektiv man har. Det är ju nummerologiskt omöjligt att göra en video som är 6 min och 66 sekunder.
    Rolig och intressant iakttagelse....jajjemen

Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Festlig tråd!
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt

martin9202
    Guest

Standard

Snälla rara medlemmar i Kent. Kan ni förklara? Vad är det för något ni vill visa med den där konstiga ruttna potatisen med treudar och den där stjärnan som är vanlig bland satanist-kretsar? Något budskap eller driver ni bara med oss? Tacksam för svar.

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Skulle ju vara roligt om någon annan hittat bilden också så jag slipper spöstraff i bokstavsformat framöver i den här tråden.
    Jag testade men kunde inte hitta samma bild vid 3:33!

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vettvilling Visa inlägg
    Inte jag heller...
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Inte jag heller...
    Jag nämnde ju att den blinkar till ganska snabbt. Men jag lyckades stanna filmen någon gång under 3:33. Vet inte om det är mer åt 32:a eller närmare den 34:e sekunden. Men den finns där.
    Bara för att det inte ska kännas löjligt när jag sitter och pratar om någon som ingen annan verkar ha sett så kan man även se det i ett klipp på startsidan på kent.nu.
    Kika på klippet "Kent i kulturnyheterna" och titta vad skärmen i bakgrunden visar för något vid 1:32 in i filmen.
    Det syns också omkring 06:47 i samma klipp.
    Senast redigerat av Entertainer den 2009-10-19 klockan 09:13.

Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Jag nämnde ju att den blinkar till ganska snabbt. Men jag lyckades stanna filmen någon gång under 3:33. Vet inte om det är mer åt 32:a eller närmare den 34:e sekunden. Men den finns där.
    Bara för att det inte ska kännas löjligt när jag sitter och pratar om någon som ingen annan verkar ha sett så kan man även se det i ett klipp på startsidan på kent.nu.
    Kika på klippet "Kent i kulturnyheterna" och titta vad skärmen i bakgrunden visar för något vid 1:32 in i filmen.
    Det syns också omkring 06:47 i samma klipp.
    Jag ser bilden på skärmen och att den fladdrar förbi vid 6:47, men det är lögn att stanna filmen precis där! Jag får upp samma bildruta som när jag stannar videon vid 3:33. Man måste väl köra videon i långsammare hastighet för att det ska fungera? Hur kommer man ens på en sådan sak: att leta efter en djälvulsbild som flimrar förbi i bråkdelen av en sekund? Tittar man på videon i verklig hastighet hinner man ju inte lägga märke till den! Då måste man också fråga sig: varför lägger man in en sådan bild? Det måste vara ämnat för konspirationsteoretiker!
    Senast redigerat av Vettvilling den 2009-10-19 klockan 10:25.

Erfaren medlem svarta tårars avatar
    Reg.datum
    Jan 2006

Standard

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den här tråden... Hur orkar ni? Måste man leta efter en betydelse och bryta ned det i minsta detalj varje gång det kommer en video? Måste ALLT betyda något?
    Kan man inte bara se på den och njuta???
    ...Svarta tysta tårar...

Standard

Jag ser bilden på skärmen och att den fladdrar förbi vid 6:47, men det är lögn att stanna filmen precis där! Jag får upp samma bildruta som när jag stannar videon vid 3:33. Man måste väl köra videon i långsammare hastighet för att det ska fungera? Hur kommer man ens på en sådan sak: att leta efter en djälvulsbild som flimrar förbi i bråkdelen av en sekund? Tittar man på videon i verklig hastighet hinner man ju inte lägga märke till den! Då måste man också fråga sig: varför lägger man in en sådan bild? Det måste vara ämnat för konspirationsteoretiker!
    Jag såg det när jag tittade i vanlig/verklig hastighet. Ganska långsökt idé annars
    Tydligen inte kent som vill lyfta upp dessa teorier och blåsa liv i konspirationsteoretiker. Jocke sa åt mig att gå lägga mig när jag postade första inlägget om det här...
    Senast redigerat av Entertainer den 2009-10-19 klockan 12:40.

Standard

Citat Ursprungligen postat av svarta tårar Visa inlägg
    Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den här tråden... Hur orkar ni? Måste man leta efter en betydelse och bryta ned det i minsta detalj varje gång det kommer en video? Måste ALLT betyda något?
    Kan man inte bara se på den och njuta???
    Skratta gärna.
    Jag vill gärna veta vad jag njuter av. Inte vet jag vad allt betyder, men det är roligt att låta ljus stråla över sådant som är gömt i mörkret....eller i det här fallet någonstans mellan 3:33 & 3:33

Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Snart snappar väl någon kvällstidning upp den här tråden och passar på.

"FANSEN RASAR:
    - Tala klarspråk, kent! Vi kräver en förklaring, är kent ett satanistiskt band?"

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av meneca Visa inlägg
    Snart snappar väl någon kvällstidning upp den här tråden och passar på.

"FANSEN RASAR:
    - Tala klarspråk, kent! Vi kräver en förklaring, är kent ett satanistiskt band?"
    Kristdemokraterna och Livets ord bränner Kentskivor.

Sidan 6 av 18 FörstaFörsta 12345678910111213141516 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •