Sidan 18 av 19 FörstaFörsta ... 8910111213141516171819 SistaSista
Resultat 256 till 270 av 271

Ämne: Eskilstuna den 17 juli.

  1. #256
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    ingen har sett fantomen utan kläder?
    edit: inger har sett fantomen utan kläder?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

  2. #257
    Nybörjare jarlen84s avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Eskilstuna, Sweden, Sweden
    Inlägg
    56

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Apropå M, så verkar det ju som om det står för Margit, och inte Mary som ryktet har sagt.
    Leaflet på DOJD: "Tack till: MORMOR MARY (R.I.P)" Kan ju inte betyda så mycket annat.

    Margit Berg i Eskilstuna är 52år
    Vaknar staden långsamt och jag är full igen.

  3. #258

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jarlen84 Visa inlägg
    Leaflet på DOJD: "Tack till: MORMOR MARY (R.I.P)" Kan ju inte betyda så mycket annat.

    Margit Berg i Eskilstuna är 52år
    Okej, men varför dedikerade han den till Erik och Margit då?
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  4. #259
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    dom har redan sagt att m inte står för mormor mary

  5. #260

    Standard

    vad spelar det för roll?

  6. #261

    Standard

    Vem är mormor Margit och vem är Mary?
    Skulle jag träffa oss och vara 15, skulle jag bli otroligt besviken. "Vilka är de här trötta, feta gubbjävlarna?"

  7. #262
    Medlem 400slags avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    402

    Question

    En sak jag inte förstår är varför man lämnar högar av tomma chipspåsar, filtar, plastpåsar etc (skräp!!) efter sig när man har köat? Kan någon förklara det för en sån som har för vana att ta hand om sin egen skit? Kanske ingen som kan svara, för det kanske inte var någon här som lämnade nåt, men undrar vad de som gör det tänker.... "Nån annan plockar säkert upp efter mig", "Det slukas säkert upp av jorden en vacker dag", "Det flyger nog bort med vinden och hamnar i papperskorgen", "Det ser säkert jättetrevligt ut för alla andra som kommer efter mig", De som jobbar kring Parkens Zoo blir säkert jätteglada", "När det börjar regna så flyter allt ner längs med gatan och hamnar i någon brunn där vi slipper ta tag i det"....

    Bara en stilla fundering som flög in i mitt huvud med vinden, längs gatan, förbi brunnen och in här i papperskorgen....



    Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.

  8. #263

    Standard Pausmusik!

    Var på Kents konsert i Eskilstuna i helgen. Innan konserten drog igång, men också efter spelades helt sjukt bra pausmusik, mestadels intrumentalt. Någon som vet vem/vilka detta var? Tacksam för alla tips jag kan få!

  9. #264
    Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    1 890

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ferraristi_Svezia Visa inlägg
    Var på Kents konsert i Eskilstuna i helgen. Innan konserten drog igång, men också efter spelades helt sjukt bra pausmusik, mestadels intrumentalt. Någon som vet vem/vilka detta var? Tacksam för alla tips jag kan få!
    http://forumet.kent.nu/showpost.php?...&postcount=235
    Glääääääns över sjööööö o straaaand...
    -Ni kan ju inte bete er!"
    "-Jooooooooo!"
    (5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"

  10. #265
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Solna
    Inlägg
    5 155

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    ja alltså vissa verkar ta för givet att vi tror att vi är bättre än andra för att vi går på många konserter och oftast står längst fram och så, och att det därför är ok att vara hur otrevlig som helst mot oss. men jag har absolut inte den attityden, tycker absolut inte jag är bättre än någon annan och tycker såklart bara det är roligt med andra fans, så det är verkligen så himla oförtjänt : (

    hehehe:

    hahahaha alltså helt stört att sitta och lyssna på det där hela dagen : D


    tack : ) det är ju verkligen sant
    Vi kom fram till att det är från kents väldigt limited "Vita Skiva"... De tyckte att Sami och Markus skulle få en mer framträdande roll i form av sång, text och musik

    ----

    Men helt ärligt, när kommer covern kent?
    "Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"


  11. #266

    Standard

    Stort TACK! Wasti.

  12. #267

    Standard

    Jag fick höra av en bekant att Margit och Erik är skölds farmor och farfar, men det kan ju inte heller stämma..

  13. #268
    Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    41 169

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Oggemannen Visa inlägg
    Vem är mormor Margit och vem är Mary?
    Mother Mary comes to me, speaking words of wisdom...

  14. #269
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Ort
    Spökstads sjönära pärla, , Sweden.
    Inlägg
    682

    Standard

    Vilken konsert!
    REGNET! Hade bästa platsen hittills under mina Kent-utflykter (2-3 raden, med korta småtjejer framför) Och vad ser jag: Ljusreflexer som dansar i ösregnet med brillorna totalt igenimmade!
    Nåväl, torkade av brillorna emellanåt och bara NJÖT av musiken, intrycken, publiken och regnet...
    Tack för Ismael, en låt som är så himla vacker ( Man kan inte sätta heder som inte finns på spel). Tack för M och "Ensam-låtarna". Tack, tack för allt, showen var suverän med ljud och ljus och gnistregnet vid 747 var så vackert (fast jag håller med de som säger att det sved i ögonen) Och så Mannen i den vita hatten med extraverserna och de röda fåglarna...Det är så här en konsert ska vara, helt enkelt underbar. Nån som vet hur det gick när Markus kastade ut trumpinnen och två tjejer formligen slogs om den? Då var konserten slut och jag gick med ett stort leende på läpparna ut till min skjuts, dyngsur, och har sedan levt torparliv ända tills idag när jag mellanlandar i datorernas land för att packa till Göteborgsresan. Väl mött i Trädgårn.
    Believe, and you will find your way...

  15. #270
    Medlem 400slags avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    402

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Laurelin Visa inlägg
    Vilken konsert!
    REGNET! Hade bästa platsen hittills under mina Kent-utflykter (2-3 raden, med korta småtjejer framför) Och vad ser jag: Ljusreflexer som dansar i ösregnet med brillorna totalt igenimmade!
    Nåväl, torkade av brillorna emellanåt och bara NJÖT av musiken, intrycken, publiken och regnet...
    Tack för Ismael, en låt som är så himla vacker ( Man kan inte sätta heder som inte finns på spel). Tack för M och "Ensam-låtarna". Tack, tack för allt, showen var suverän med ljud och ljus och gnistregnet vid 747 var så vackert (fast jag håller med de som säger att det sved i ögonen) Och så Mannen i den vita hatten med extraverserna och de röda fåglarna...Det är så här en konsert ska vara, helt enkelt underbar. Nån som vet hur det gick när Markus kastade ut trumpinnen och två tjejer formligen slogs om den? Då var konserten slut och jag gick med ett stort leende på läpparna ut till min skjuts, dyngsur, och har sedan levt torparliv ända tills idag när jag mellanlandar i datorernas land för att packa till Göteborgsresan. Väl mött i Trädgårn.

    Härligt att läsa din upplevelse. En underbar konsert som jag är MYCKET glad över att jag också fick uppleva !!



    Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.

Sidan 18 av 19 FörstaFörsta ... 8910111213141516171819 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •