Sidan 15 av 19 FörstaFörsta ... 5678910111213141516171819 SistaSista
Resultat 211 till 225 av 271

Ämne: Eskilstuna den 17 juli.

  1. #211
    Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003
    Inlägg
    27 192

    Standard

    Angående Roll the Dice tycker jag det är jättebra att kent utmanar folk med musik som kanske är lite svårare att ta till sig i stället för att bara köra med säkra kort.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

    In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

  2. #212
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Solna
    Inlägg
    5 155

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Apropå M, så verkar det ju som om det står för Margit, och inte Mary som ryktet har sagt.
    The Cures låt "M" står för Mary. Efter Robert Smiths fru
    "Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"


  3. #213
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    fast ryktet uppstod väl eftersom dom tackar mormor mary i texthäftet till du och jag döden?

  4. #214
    Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    MALMKÖPING
    Inlägg
    234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av förgätmigej Visa inlägg
    Angående Roll the Dice tycker jag det är jättebra att kent utmanar folk med musik som kanske är lite svårare att ta till sig i stället för att bara köra med säkra kort.
    Hi hi kan väl kanske inte påstå att det var det bästa jag hört , men jag tror folk hade reagerat mer positivt om de hade kört 4 lite kortare låtar med variation än två 15 minuters som lät lite samma. Det var någon i närheten av mig som sa att man bara stod å väntade på att det skulle hända något med låten. Säkert också därför folk blev lyckliga när det kom ett nytt ljud . Men jag tyckte de var helt ok!

  5. #215
    Medlem rollercoaster_s avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    153

    Standard

    publiken var verkligen på g på strömsholmen 08, enligt mig iallafall..



    tyckte spelningen var bra i lördags. coolt med allt regn! dock kändes det jävligt sjukt att stå så jäkla långt bak när man alltid stått längst fram. men whatever, lika nöjd för det och kommer verkligen fortsätta stå långt bak och slippa all trängsel där framme, samt alla som står och gråter för dem inte får ett plektrum etc etc.. wiihuu!



    Citat Ursprungligen postat av smiile Visa inlägg
    När jag var på Strömsholmen 08 fick jag känslan att publiken inte riktigt var på G, att dom var rentav tråkiga (visst dom sjöng med, men det var inget drag), annat än när jag varit i Sthlm.

    Så var inte fallet idag, eller?
    "Jag vill höra din röst nu
    Höra hjärtat i bröstet
    Jag behöver din tröst nu
    Låt mig höra din röst nu"

  6. #216
    Medlem rollercoaster_s avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    153

    Standard

    ROLL THE DICE VAR SÄMST
    "Jag vill höra din röst nu
    Höra hjärtat i bröstet
    Jag behöver din tröst nu
    Låt mig höra din röst nu"

  7. #217
    Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    4 218

    Standard

    Orkade inte kicka igång en tråd, men en kompis skrev en rätt bra och lite lökig recension:

    Mr Orange

  8. #218
    Erfaren medlem Impulsers avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    4 290

    Standard

    vad var det för knepig stämning i kön då? alla sura på alla som var före dem i kön typ?
    tycker det är tråkigt med gnabb och irritation som uppstår gentemot varandra i samband med köande och insläpp.
    givetvis är det omöjligt att komma ifrån eftersom de flesta vill stå långt fram och det är äta eller ätas som gäller.

    i gbg stod det två tjejer bakom mig som kallade mig både det ena och det andra, sparkade mig på benen och sånt trevligt.
    vill de stå framför mig tycker jag de kan sätta sig och köa tidigare, springa snabbare vid insläppet eller vadsomhelst.
    konserten lär ju inte bli trevligare för varken mig eller dem av att de ska kalla mig massa fula saker.
    så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.


  9. #219
    Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    verkligheten
    Inlägg
    5 724

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Impulser Visa inlägg
    vad var det för knepig stämning i kön då? alla sura på alla som var före dem i kön typ?
    tycker det är tråkigt med gnabb och irritation som uppstår gentemot varandra i samband med köande och insläpp.
    givetvis är det omöjligt att komma ifrån eftersom de flesta vill stå långt fram och det är äta eller ätas som gäller.

    i gbg stod det två tjejer bakom mig som kallade mig både det ena och det andra, sparkade mig på benen och sånt trevligt.
    vill de stå framför mig tycker jag de kan sätta sig och köa tidigare, springa snabbare vid insläppet eller vadsomhelst.
    konserten lär ju inte bli trevligare för varken mig eller dem av att de ska kalla mig massa fula saker.
    ne konstigt nog var det de som var först i kön som var sura på oss som var längre bak i kön...... ganska ologiskt.

  10. #220

    Standard

    Alla var i stort sett sura på alla. Har sällan varit med om så mycket skitsnack, herregud. Ville bara hålla mig utanför det.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  11. #221

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Alla var i stort sett sura på alla. Har sällan varit med om så mycket skitsnack, herregud. Ville bara hålla mig utanför det.
    Blä vad tråkigt. Kentfans ska ju vara vänner

  12. #222

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 747minuter(för mig själv) Visa inlägg
    Blä vad tråkigt. Kentfans ska ju vara vänner
    Så sant, och alla ville ju snacka skit MED mig. Blev helt "Mhmmm... okej.. eh.."
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  13. #223
    Erfaren medlem kens avatar
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    2 299

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Så sant, och alla ville ju snacka skit MED mig. Blev helt "Mhmmm... okej.. eh.."
    Du var nästan den enda jag hörde prata som inte snackade skit. Tyckte stämningen var rätt jobbig, inte direkt så man fick lust att prata med någon. Ville knappt kolla någon i ögonen.

  14. #224
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    alltså det verkar ju ha varit helt sjukt konstigt!?!?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

  15. #225

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av ken Visa inlägg
    Du var nästan den enda jag hörde prata som inte snackade skit. Tyckte stämningen var rätt jobbig, inte direkt så man fick lust att prata med någon. Ville knappt kolla någon i ögonen.
    Nä, höll mig till de jag var med (Och forumaren Pulvermos+ hans kompis, haha) istället Men gud, fattar det. Tycker det brukar vara trevlig stämning i köerna överlag, till och med Annexet var bättre, och där var det mer kaos.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

Sidan 15 av 19 FörstaFörsta ... 5678910111213141516171819 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •