Sidan 13 av 19 FörstaFörsta ... 345678910111213141516171819 SistaSista
Resultat 181 till 195 av 271

Ämne: Eskilstuna den 17 juli.

  1. #181

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Pyron var jättejobbig, fick svårt att andas och det luktade illa.
    Hade väntat mig något unikare på hemmaplan.
    Ismael var nog kvällens höjdpunkt!
    Stod du längst fram? Då kan jag förstå att det blev jobbigt.
    Jag stod typ 4 rader bak och därifrån var det jättefint iaf

  2. #182

    Standard

    Inget tryck alls, publiken står bara stilla, dansar lite, och lite bråk här och var.
    Det är lite så på alla Kentspelningar jag har varit på, förmodligen just eftersom att kent är så brett och lockar så många olika. Äckligt jobbigt när folk omkring blir sura över att man öser.
    Jag har oftast oturen att hamna brevid en man med sin fru, eller ännu värre, en yngre kille med flickvän.
    Jävlar vad sådana människor kan bli sura bara man råkar kliva deras flickvän på foten. Det kan bli usel stämning av sådant. Men den här spelningen var det faktiskt bara bra ös!

  3. #183

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av LeoS Visa inlägg
    Det är lite så på alla Kentspelningar jag har varit på, förmodligen just eftersom att kent är så brett och lockar så många olika. Äckligt jobbigt när folk omkring blir sura över att man öser.
    Jag har oftast oturen att hamna brevid en man med sin fru, eller ännu värre, en yngre kille med flickvän.
    Jävlar vad sådana människor kan bli sura bara man råkar kliva deras flickvän på foten. Det kan bli usel stämning av sådant. Men den här spelningen var det faktiskt bara bra ös!
    Men sånt är ju så trist, varför vara på konsert om man ska stå still hela tiden? Fattar om man bara råkar hamna där (typ festival) men en vanlig konsert lägger man ju ändå 400 spänn på, minst. Gäller bara att skita i alla stiffa människor.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  4. #184
    Medlem 400slags avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    402

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Men sånt är ju så trist, varför vara på konsert om man ska stå still hela tiden? Fattar om man bara råkar hamna där (typ festival) men en vanlig konsert lägger man ju ändå 400 spänn på, minst. Gäller bara att skita i alla stiffa människor.
    Vi är ju alla olika ;-) Vi njuter på olika sätt helt enkelt. Jag rör mig hela tiden på konserter, sjunger med och dansar. Men bara för att den bredvid mig inte gör det betyder det ju inte nödvändigtvis att jag njuter mer. Vi bara diggar på olika sätt. Om man försöker att se det från det perspektivet så blir man inte speciellt irriterad



    Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.

  5. #185
    Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    MALMKÖPING
    Inlägg
    234

    Standard

    Jag nästan dog när de spelade M, formligen grät där mitt framför Jocke!
    Den träffade så precis o passar så bra in på hur jag känner/kände då min farmor gick bort för inte lite sen, hon rycktes bort i en sjukdom.
    Men i övrigt var det helt underbart <3 Och ja man håller på att gå i bitar när Jocke o även Martin ler, he he de är så söta gubbarna!

  6. #186
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av LeoS Visa inlägg
    Det är lite så på alla Kentspelningar jag har varit på, förmodligen just eftersom att kent är så brett och lockar så många olika. Äckligt jobbigt när folk omkring blir sura över att man öser.
    Jag har oftast oturen att hamna brevid en man med sin fru, eller ännu värre, en yngre kille med flickvän.
    Jävlar vad sådana människor kan bli sura bara man råkar kliva deras flickvän på foten. Det kan bli usel stämning av sådant. Men den här spelningen var det faktiskt bara bra ös!
    När jag var på Kent i Annexet i februari var det annat. Stod nästan längst fram och det var tryck! Slängdes lite fram och tillbaka, hit och dit (kunde inte kontrollera det, svag+smal).
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

  7. #187

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av smiile Visa inlägg
    När jag var på Kent i Annexet i februari var det annat. Stod nästan längst fram och det var tryck! Slängdes lite fram och tillbaka, hit och dit (kunde inte kontrollera det, svag+smal).
    Jag var också på annexet, även där var det folk som chillkollade och var sura över att det var folk som hoppade nära dem och att dem flög lite hipp som happ.

  8. #188
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    9 234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av LeoS Visa inlägg
    Jag var också på annexet, även där var det folk som chillkollade och var sura över att det var folk som hoppade nära dem och att dem flög lite hipp som happ.
    Det är ju löjligt för då kan de ju stå längre bak? Fast det finns ju gränser för skuttandet en del har som mål att "råka" studsa på andra.

  9. #189
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av LeoS Visa inlägg
    Jag var också på annexet, även där var det folk som chillkollade och var sura över att det var folk som hoppade nära dem och att dem flög lite hipp som happ.
    Vilket datum?
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

  10. #190

    Standard

    Apropå M, så verkar det ju som om det står för Margit, och inte Mary som ryktet har sagt.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  11. #191

    Standard

    Tycker inte att det var så dåligt drag på publiken, som alla verkar tycka. Stod på typ fjärde,femte raden rakt fram och där var det bra drag iaf.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

  12. #192

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av smiile Visa inlägg
    Vilket datum?
    27/2

    Dessutom håller jag med, på den här spelningen var det riktigt bra drag.

  13. #193
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av LeoS Visa inlägg
    27/2

    Dessutom håller jag med, på den här spelningen var det riktigt bra drag.
    Jag var där 26/2, då upplevde jag inget sånt (fast det kan ju förstås funnits för det).
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

  14. #194
    Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Motala, Sweden.
    Inlägg
    2 450

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    åh vad roligt att få hans svettband! : D haha vill jättegärna ha jockes men det verkar ju vara helt omöjligt, känns som han har kastat det rakt till personen bredvid massa gånger : (
    ja jo scenen var kanske närmare på annexet, jag vet bara att jag inte alls upplevde det som jobbigt då. vet inte om det kan ha haft med regnet att göra? usch vad äckligt det luktade också, fast fint var det ju förstås...
    mm alltså stämningen i kön var ju.... intressant, haha. har aldrig varit med om något liknande

    känns som han kastar det rakt till palle massa gånger : (
    En tekopp från de dödas värld

    Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

  15. #195
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av What it feels like Visa inlägg
    känns som han kastar det rakt till palle massa gånger : (
    du borde du ju kunna få det av honom! eller iallafall byta för du har väl något som han vill ha också ; )
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Sidan 13 av 19 FörstaFörsta ... 345678910111213141516171819 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •