Sidan 16 av 19 FörstaFörsta ... 678910111213141516171819 SistaSista
Resultat 226 till 240 av 271

Ämne: Eskilstuna den 17 juli.

Erfaren medlem Impulsers avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

sjukt tråkigt att det ska vara så!
    i min drömvärld sitter alla och håller händerna, har allsång och peppar ihop.
    så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Impulser Visa inlägg
    sjukt tråkigt att det ska vara så!
    i min drömvärld sitter alla och håller händerna, har allsång och peppar ihop.
    In an ideal world... Vi kan promota den idén på torsdag, haha.
    genomdimmorna.blogg.se

08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    In an ideal world... Vi kan promota den idén på torsdag, haha.
    awesome! slutar med att alla hatar oss för att vi är så harmoniska! haha!

Erfaren medlem kens avatar
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Nä, höll mig till de jag var med (Och forumaren Pulvermos+ hans kompis, haha) istället Men gud, fattar det. Tycker det brukar vara trevlig stämning i köerna överlag, till och med Annexet var bättre, och där var det mer kaos.
    det värsta var ändå när det varit insläpp och hon brevid mig började prata om att hon önskade att kentfamiljen skulle dö, blev helt... va? även om hon säkert inte menade det till 100% blir man ju ändå.. vet inte, blev egentligen ledsen även om det inte hade något med mig att göra. blir bara förvånad över hur människor är.

Standard

awesome! slutar med att alla hatar oss för att vi är så harmoniska! haha!
    Haha, folk kastar konservburkar på oss. Det ser jag fram emot : )
    Citat Ursprungligen postat av ken Visa inlägg
    det värsta var ändå när det varit insläpp och hon brevid mig började prata om att hon önskade att kentfamiljen skulle dö, blev helt... va? även om hon säkert inte menade det till 100% blir man ju ändå.. vet inte, blev egentligen ledsen även om det inte hade något med mig att göra. blir bara förvånad över hur människor är.
    Öhh, va? Är folk helt sjuka i huvudet eller? Mänskligheten, haha : (
    genomdimmorna.blogg.se

12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

say what!?
    seriöst, folk är inte kloka. man går inte och önskar livet ur folk, herregud!

Reg.datum
    Apr 2010

Standard

say what!?
    seriöst, folk är inte kloka. man går inte och önskar livet ur folk, herregud!
    Nej det gör man inte, måste vart vääääldigt avundsjuk.

Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Avund får folk att göra och säga fula saker. Önskar man livet ur folk så mår man antagligen inte så bra själv. Trist!
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

åh får ont i magen : ( fattar inte vilken sorts människa som säger en sådan sak? de känner inte ens oss, de vet ju ingenting om vilka vi är : (

Smygare
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Sjukt stor respekt till den som bestämde sig för att "Paul Kalkbrenner - Berlin Calling Official Soundtrack" skulle spelas innan och efter förband. Och efter Kent. Sjuuukt bra val! Jag blev glad i själen när jag hörde dom låtarna. Sen att "Altes Kamuffel" och "Gebrünn Gebrünn" föll bort från skivan trots att den loopades, not a biggie. Men jävlar vad glad jag blev av att veta att någon (i sveriges bästa band?) har sån stenkoll på fet musik. Vem var det som bestämde musiken där egentligen?

Annars, det öste ner + annat som man läst här på forumet.
    ===
    Min blogg för dig med lite "annorlunda" humor:
    http://www.ColinZeal.se

Nybörjare Taxkvinnans avatar
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard

haha på tal om soundtrack, någon annan som diggade parken zoos ultimata soundtrack? 'det är så kul att vara här' eller något hahaha<3
    (jag finns här för dig)

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

alltså jag fattar inte varför dessa personer som tycker det är det bästa som finns att åka på många konserter och följa kent ska få utstå så mycket från alla? ok om man är avundsjuk det är väl inget konstigt men hur kan man hålla på som dom här gör är ju bara löjligt, var är nivån?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Standard

Citat Ursprungligen postat av Taxkvinnan Visa inlägg
    haha på tal om soundtrack, någon annan som diggade parken zoos ultimata soundtrack? 'det är så kul att vara här' eller något hahaha<3
    Haha, sämsta. "det är så ruulig, det är så kul att vara här". Sen var det en textrad vi funderade på HELA dagen, men som ingen hörde vad hon sjöng. Det var det innan "..Parken Zoo, såklart!". Jag hörde typ Norrköping, min kompis hörde It should be.
    genomdimmorna.blogg.se

Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    åh får ont i magen : ( fattar inte vilken sorts människa som säger en sådan sak? de känner inte ens oss, de vet ju ingenting om vilka vi är : (
    Jag tycker det säger mer om dom än om er, verkligen.

Nybörjare Taxkvinnans avatar
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard

Haha, sämsta. "det är så ruulig, det är så kul att vara här". Sen var det en textrad vi funderade på HELA dagen, men som ingen hörde vad hon sjöng. Det var det innan "..Parken Zoo, såklart!". Jag hörde typ Norrköping, min kompis hörde It should be.
    haha ja typ norrköping nöjesfält hörde jag?!
    (jag finns här för dig)

Sidan 16 av 19 FörstaFörsta ... 678910111213141516171819 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •